13 روش برای قد بلندتر دیده شدن خانم ها که باید در استایل تان رعایت کنید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، قد کوتاه، دیگر دغدغه ای برای استایل خانم ها نیست. شاید از خواندن این جمله تعجب نموده باشید، اما امروزه خانم های قد کوتاه، فقط با استفاده از ترفندهای کاربردی در لباس پوشیدن، می توانند خود را قد بلندتر نشان دهند و یک استایل مجذوب کننده داشته باشند. استفاده از لباس های تک رنگ، انتخاب لباس با سایز و طرح مناسب و رعایت قوانین خرید شلوار، از مهم ترین نکات لباس پوشیدن، برای بلندتر دیده شدن خانم های قد کوتاه است. در این مقاله به معرفی 13 ترفند طلایی لباس پوشیدن خانم های کوتاه پرداختیم. با ما همراه باشید.

13 روش برای قد بلندتر دیده شدن خانم ها که باید در استایل تان رعایت کنید

1. پوشیدن لباس سایز مناسب

انتخاب سایز درست و مناسب لباس، نکته ای به ظاهر ابتدایی اما ضروری در استایل است. لباس های خیلی گشاد و سایز بزرگ، شما را کوتاه تر از میزان واقعی نشان می دهند. بعلاوه لباس های خیلی تنگ و جذب، توجه را به قسمت های کوتاه بدن جلب می نمایند. در نتیجه لباسی که انتخاب می کنید، با توجه به فرم بدن و قد شما، باید متناسب باشد. برای خانم های کوتاه قد، لباس سایز کوچک معمولا مناسب است. البته توجه داشته باشید، لباس مورد نظر آن قدر تنگ و کوچک نباشد که خیلی به بدنتان بچسبد.

2. پوشیدن لباس تک رنگ یا سبک مونوکروم

استایل مونوکروم، به معنی پوشیدن لباس تک رنگ است که باعث ایجاد ظاهر بهتر برای خانم های قد کوتاه می گردد. در این سبک، شما می توانید از تناژهای مشابه یک رنگ بهره ببرید. پوشیدن لباس به سبک مونوکروم، یکی از رایج ترین راه های بلند نشان دادن قد است. لباس های تک رنگ ظاهری یکپارچه برای اندام شما ایجاد می نماید. بعلاوه استفاده از لباس های یک رنگ شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد.

3. انتخاب لباس های آستین بلند

پوشیدن لباس های آستین بلند، به اندام شما ظاهری یکدست و زیبا می دهد. لباس های آستین بلند باعث می گردد اندام شما کشیده تر دیده گردد. توجه کنید که آستین لباس های شما ساده باشد و از پوشیدن لباس های آستین پفی دوری کنید. آستین های پف دار این لباس ها به علت داشتن حجم زیاد پارچه، بالاتنه شما را کوتاه تر نشان می دهند.

4. استفاده از لباس های دارای طرح راه راه عمودی

پوشیدن لباس با پترن راه راه عمودی، یک راه چاره تضمینی برای خانم های قد کوتاه است. خط های عمودی لباس، چشم ها را گول زده و شما را قد بلندتر نشان می دهد. هرچقدر خطوط راه راه باریک تر باشد، اندام شما لاغرتر و کشیده تر به نظر می رسد؛ پس هرگز از لباس های راه راه عمودی غافل نشوید و حتما این آیتم مجذوب کننده را در کمد لباس خود داشته باشید.

5. پوشیدن شلوار جین دمپا گشاد یا بوت کات

شلوار جین دمپا گشاد یا بوت کات، دوتا از برترین مدل های شلوار برای خانم های قد کوتاه هستند. شوار سبک بوت کات از زیر زانو گشاد می گردد و کوتاهی پاها را بهتر می پوشاند؛ درنتیجه شما قد بلندتر دیده می شوید. بعلاوه کفش های پاشنه بلند، برترین گزینه برای تکمیل استایل با شلوار دمپا گشاد و بوت کات است. میزان بلندی شلوار معمولا باید در حدی باشد که قسمتی از پاشنه را بپوشاند تا پاها کشیده تر به نظر برسد.

6. پوشیدن لباس های بالاتر از زانو

دامن و پیراهن یا کت های کوتاه، گزینه عالی برای قدبلند نشان دادن شما هستند. این آیتم ها به ویژه برای خانم های ریزنقش بسیار ایدئال است و تاثیر زیادی روی تناسب ظاهرشان دارد. البته قرار نیست کلا لباس های بلند یا قد میانه را فراموش کنید؛ فقط توجه داشته باشید که انتهای لباس، زیر یا بالای پهن ترین قسمت ساق پا قرار بگیرد. اگر لباس روی پهن ترین قسمت ساق پا باشد، شما را حجیم تر نشان می دهد.

7. پرهیز از پوشیدن لباس هایی با طرح بزرگ و درشت

طرح های بزرگ و درشت روی لباس، الگوهای ممنوعه برای خانم های قد کوتاه هستند. این طرح ها با حجیم نشان دادن بدن، قد شما را کوتاه تر جلوه می دهند. لباس با پارچه ساده و بدون طرح، برترین انتخاب برای افراد قد کوتاه است. اما اگر به پوشیدن لباس های طرح دار علاقه دارید، لباس دارای پترن های ریز و ظریف را انتخاب کنید تا اندام شما را کشیده تر نشان دهد.

8. پوشیدن لباس های ماکسی ساده

افراد زیادی، لباس ماکسی را برای خانم های کوتاه مناسب نمی دانند، اما انتخاب لباس ماکسی مناسب، به بلندتر تماشا شدن خانم ها یاری می نماید. لباس ماکسی شما باید پارچه ای با طرح و رنگ ساده داشته باشد. این سادگی باعث ایجاد یک خط عمودی در استایل شما می گردد و قد شما را بلندتر به نظر می رسد. لباس ماکسی باید میزان مناسبی داشته باشد و روی زمین کشیده نگردد.

9. ست بودن رنگ کفش و شلوار

هماهنگ بودن رنگ کفش و شلوار، خطای دید ایجاد نموده و این موضوع، باعث قد بلند دیده شدن شما می گردد. هم رنگ بودن رنگ شلوار و کفش توجه را به سمت پاها جلب نموده و با ایجاد خطوط عمودی در پایین تنه پاها را کشیده تر نشان می دهد. در انتخاب شلوار، دقت کنید که در قسمت مچ پا جذب نبوده و راسته باشد. بعلاوه از خرید شلوارهای کوتاه خودداری کنید چون باعث کوتاه به نظر رسیدن پا ها می گردد. شلواری که انتخاب می کنید، باید دارای قد متناسب و کمر بلند باشد.

10. انتخاب لباس یقه هفت شکل به جای یقه گرد

لباس های یقه هفت یا V شکل، باعث می گردد طول گردن و قد شما کشیده تر به نظر برسد. وجود یقه V شکل در لباس ها، چهره شما را بازتر نشان داده و توجه را به صورت و گردن شما جلب می نماید. البته پوشیدن لباس یقه هفت به معنی فراموش کردن لباس های یقه گرد نیست، اما با احتیاط از لباس های یقه گرد در استایل خود بهره ببرید. برای مثال، با اضافه کردن گردن بند یا شال گردن به استایل خود، توجه را از گرد بودن یقه دور کنید.

11. پوشیدن کفش های نوک تیز

کفش های نوک تیز، یکی از المان های مهم استایل برای خانم های قد کوتاه است. اگر کفش های نوک تیز شما، پاشنه بلند هم باشند، ظاهری کشیده و زیباتر به پاهای شما می دهند. البته اگر هوادار کفش های پاشنه دار نیستید، کفش های نوک تیز بدون پاشنه هم تاثیر کافی روی بلندتر دیده شدن شما خواهند داشت. بعلاوه رنگ نود به علت نزدیکی به رنگ پوست بدن یک گزینه عالی برای انتخاب کفش است. کفش رنگ نود، با ایجاد ظاهر یکدست و مناسب، پاها را بلندتر نشان می دهد.

11 ترفند پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مدت زمان بیشتر

12. پوشیدن کمربند بالاتر از خط کمر

استفاده از کمربند، یک روش عالی و رایج است که خانم های قد کوتاه استفاده می نمایند. اضافه کردن این اکسسوری کاربردی، ظاهری مجذوب کننده و مدرن به استایل شما می دهد. البته اگر علاوه بر قد کوتاه، اندام ظریفی هم دارید، از انتخاب کمربندهای پهن پرهیز کنید چون اندام شما را کوتاه تر نشان می دهد. استفاده از یک کمربند همرنگ با لباس، جلوه ای کشیده به اندام شما می بخشد.

13. استفاده از اکسسوری های مناسب با جزئیات کم

استفاده اکسسوری های ساده با میزان مناسب، از اصول مهم لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه است. اگرچه بعضی از آن ها مانند کیف های بزرگ، بسیار شیک و مجذوب کننده هستند، اما بزرگی اکسسوری ها فضای زیادی را گرفته و شما را کوتاه تر نشان می دهد. تاثیر این موضوع روی خانم های ریزنقش دو چندان است. پس اکسسوری های ظریف و متناسب با سایز خود انتخاب نموده و در تعداد استفاده از آن ها زیاده روی نکنید.

استایل درست راهی برای بلندتر به نظر رسیدن خانم های قد کوتاه

در این مقاله 13 نکته مهم لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه را کامل آنالیز کردیم. با رعایت این موارد تا حدودی دغدغه قد کوتاه را کمرنگ کنید و یک استایل مجذوب کننده و فوق العاده برای خود بسازید. ضروری ترین نکته برای بلندتر به نظر رسیدن، ایجاد خطوط عمودی در استایل است، چون اندام شما را کشیده تر نشان میدهد. با استفاده از استایل مونوکروم و لباس های راه راه عمودی، این خطوط عمودی را ایجاد کنید تا با استفاده از خطای دید، ظاهری بلندتر به استایل شما بدهد.

منابع: petitedressing, oxford

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2343

به "13 روش برای قد بلندتر دیده شدن خانم ها که باید در استایل تان رعایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 روش برای قد بلندتر دیده شدن خانم ها که باید در استایل تان رعایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید