آمارهایی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ رکوردهای الهلال و عامل شکست سپاهان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، آمارهای ثبت شده از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که الهلال عربستان توانسته بیشترین پیروزی متوالی را به نام خود ثبت کند.

آمارهایی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ رکوردهای الهلال و عامل شکست سپاهان

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه با برگزاری دیدارهای چهار گروه منطقه غرب برگزار شد که آمارهای ثبت شده در این هفته جالب توجه است.

تیم الهلال برای اولین بار در تاریخ خود در 5 بازی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده است. این همچنین طولانی ترین رکورد پیروز شدن یک تیم در این مسابقات است.

العین با تساوی 3-3 مقابل السد، رکورد پیروز نشدن در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داد. آنها در 11 بازی (8 شکست و 3 تساوی) پیروز نشده اند و رکورد خود را طولانی تر کردند، هر چند العین به بدترین فرایند خود در لیگ قهرمانان که 5 شکست متوالی بود، خاتمه داد.

تساوی 3-3 السد مقابل العین پر گل ترین تساوی تاریخ السد در لیگ قهرمانان آسیا بود. این نتیجه در کنار دیدار شانگهای SIPG مقابل FC سیدنی در آوریل 2019 (3-3) نیز پر گل ترین تساوی در این رقابت ها بود.

سانتی کازورلا، بازیکن السد در اولین بازی خود و با اولین شوت خود در لیگ قهرمانان آسیا به گل رسید.

عبدالرزاق حمدالله، بازیکن النصر اکنون در هفت حضور متوالی در لیگ قهرمانان آسیا 8 گل به ثمر رسانده است. از سال 2013 (کمپانی Opta از سال 2013 شروع به ثبت آمارها کرده است)، فقط هالک توانسته در دیدارهای متوالی بیشترین گلزنی را داشته باشد. (9 گل با شانگهای SIPG در سال 2017)

عبدالرزاق حمدالله اکنون با به ثمر رساندن 4 گل، بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 است. او 4 گل خود را فقط با 5 ضربه (شوت) به ثمر رسانده است. حمدالله در دیدار مقابل سپاهان، برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی 2 گل به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1259

به "آمارهایی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ رکوردهای الهلال و عامل شکست سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهایی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ رکوردهای الهلال و عامل شکست سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید