آمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 124 هزار نفر رسید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران به نقل از مسکو تایمز، مرکز مقابله با ویروس کرونا در روسیه امروز شنبه در بیانیه ای اظهار داشت که تعداد جانباختگان ویروس کرونا در این کشور تا کنون به یک هزار و 222 نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 124 هزار نفر رسید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز مقابله با ویروس کرونا در روسیه، همچنین تا امروز آمار مبتلایان به این ویروس نیز به 124 هزار 54 نفر رسیده است.

بر اساس بیانیه مذکور، تنها در 24 ساعت گذشته 9 هزار و 623 نفر به کرونا مبتلا و 57 نفر از مبتلایان به این ویروس در کشور روسیه جانشان را از دست داده اند.

این در حالیست که مسکو از ادامه کوشش ها در این کشور برای مهار این ویروس خبر داده است.

لازم به ذکر است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سه شنبه هفته گذشته اعلام نمودهبود که این کشور هنوز از مرحله پیک کرونا عبور ننموده است.

رئیس جمهوری روسیه در سخنان خود در این باره گفت: ما پیروز شدیم سرعت شیوع کرونا در کشور را کنترل نموده و کاهش دهیم. همچنین اعلام می کنم که قرنطینه تا 11 ماه می امسال تمدید می گردد. ما توانستیم اپیدمی کرونا را متوقف کنیم و این نتیجه کار گروهی همه و کادر پزشکی بود؛ اما نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است.

ولادیمیر پوتین در ادامه همچنین به مقامات کشورش دستور داد تا دستور العمل و توصیه هایی را برای بعد از 12 ماه می آماده نمایند.

لازم به ذکر است، به دستور پوتین از روز دوم ماه آوریل تا 30 ماه آوریل (پنجشنبه هفته گذشته) تعطیلی عمومی در راستای مقابله با شیوع کرونا اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1020

به "آمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 124 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 124 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید