اخراج مربی تیم ملی کشتی ایران؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تیم ملی کشتی آزاد بر خلاف انتظارات تنها با یک نقره حسن یزدانی و یک برنز امیرحسین زارع به کار خود در المپیک توکیو سرانجام داد و از رسیدن به مدال طلا بازماند. اندازه آمادگی بدنی آزادکاران ایران در این رقابت ها و ایرادات فنی ملی پوشان، علی رغم برگزاری اردو های شبانه روزی طی ماه های گذشته، با نقدها زیادی درباره نحوه بدنسازی و تمرینات تیم ملی کشتی آزاد همراه شد.

اخراج مربی تیم ملی کشتی ایران؟

علی رغم هشدار های داده شده از سوی کارشناسان طی ماه های گذشته مبنی بر لزوم استفاده از مربی بدنساز خبره در تیم ملی، این موضوع بنا به دلایل مختلف چندان باب میل کادر فنی تیم ملی نبود و همین امر باعث دوری چند ماهه دکتر بهرامی نژاد مربی بدنساز تیم ملی از تمرینات شد.

ناآمادگی بدنی آزادکاران ایران در این رقابت ها تا جایی بود که بیشتر آن ها در 3 دقیقه دوم مبارزه و حتی بعضی همانند محمدحسین محمدیان در همان تایم نخست توان چندانی برای مبارزه مقابل حریفانشان نداشتند و همین امر در کنار مسائل فنی باعث شکست های متعدد آزادکاران ایران مقابل کشتی گیران آمریکا و روسیه شد.

از سوی دیگر با توجه به نارضایتی از آمادگی بدنی آزادکاران در رویداد هایی همانند رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک و ادامه این فرایند در رویداد بزرگی همانند المپیک که با صرف هزینه های هنگفت آماده سازی تیم ملی همراه بود و به نتیجه مورد انتظار منجر نشد، شنیده می گردد که قرار است کادر فنی نو بزودی کار خود را در تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی دنیا که 50 روز دیگر در نروژ برگزار می گردد، شروع کند.

غلامرضا محمدی از 21 آبان 97 به وسیله حمید بنی تمیم سرپرست وقت فدراسیون کشتی راهنمایی تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده گرفت.

درباره کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی هم هر چند نتایج فرنگی کاران ایران در بعضی اوزان مانند 60 و 77 کیلوگرم که توقعات زیادی از کشتی گیران می رفت برآورده نشد، اما چهره جوانی همانند محمدرضا گرایی بر خلاف انتظارات با درخشش فوق العاده خود پیروز به کسب مدال طلا شد تا با همین مدال طلا ناجی کادر فنی تیم ملی گردد.

مسئولیت تصمیم گیری درباره کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به طور کامل بر عهده حمید سوریان نایب رییس فدراسیون است و شنیده ها حاکیست وی از عملکرد کادر فنی رضایت دارد و محمد بنا کماکان به اسم سرمربی در تیم ملی کشتی فرنگی به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1797

به "اخراج مربی تیم ملی کشتی ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مربی تیم ملی کشتی ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید