ادعای عجیب طالقانی: سرمربی تیم ملی بزرگتر از کی روش است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران هر از گاهی با مصاحبه هایش شگفت زده مان می نماید. جالب اینکه ایشان خبری از گزینه نهایی انتخابی برای تیم ملی ندارد اما با اطمینان می گوید مربی انتخابی بزرگتر از کی روش خواهد بود!

ادعای عجیب طالقانی: سرمربی تیم ملی بزرگتر از کی روش است

او در تازه ترین مصاحبه با اشاره به شایعه حضور مارک ویلموتس در تیم ملی گفته است: درنشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قول دادیم تمامی اسامی که مطرح می گردد به بیرون درز پیدا نکند تا پس از رسیدن به توافقات کامل با گزینه اصلی شخص رییس فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اطلاع رسانی کند. اینکه نام مارک ویلموتس در رسانه های بلژیکی مطرح شده موضوعی است که از آن بی اطلاع هستم و نمی توانم بگویم آیا رییس فدراسیون فوتبال با این مربی مذاکره و یا توافق نموده است یا خیر.

او در ادامه گفت:مهدی تاج نام چند گزینه اصلی را در نشست هیات رئیسه فدراسیون عنوان کرد و قرار بر این شد با یکی از این نفرات که مربیان بزرگ و کارنامه داری در فوتبال دنیا هستند مذاکراه و یکی از آنها به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب گردد.البته به طور حتم شخصی که راهنمایی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت توانمندی های فنی زیادی دارد و حتی می توانم بگویم شاید از کارلوس کی روش بزرگ تر باشد. هر چند معیار اصلی عملکرد یک سرمربی نتایجی است که به دست می آورد.

طالقانی که از کارنامه کی روش در فوتبال ایران دفاع می نماید در سرانجام اظهار داشت به طور حتم سرمربی جدید تیم ملی در سریع ترین زمان ممکن معرفی و ا کارش را شروع می نماید.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 192

به "ادعای عجیب طالقانی: سرمربی تیم ملی بزرگتر از کی روش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب طالقانی: سرمربی تیم ملی بزرگتر از کی روش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید