ارتباط تلفنی شهردار منطقه 6 با شهروندان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شهردار منطقه 6 در ارتباط مستقیم تلفنی به وسیله سامانه 1888 به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

ارتباط تلفنی شهردار منطقه 6 با شهروندان

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، تورج فرهادی شهردار منطقه سامانه نظارت همگانی را فضایی برای تحقق شعار شهروند مسئول و مدیر جوابگو برشمرد و جوابگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های مدیریت شهری را از رویکردهای اصلی سامانه 1888 بیان کرد.

شهردار منطقه 6 گفت: سامانه 1888 پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان می باشد که امکان رسیدگی به درخواست ها، نقدها و شکایات آنها را تسهیل کرده است.

فرهادی ادامه داد: سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته است و همیشه گزارش های سامانه 137 و 1888 در شورای مدیران رصد و مورد آنالیز قرار می گیرد و پیگیری امور شهروندان با جدیت بیشتری دنبال می گردد.

در این نشست که با حضور مدیران شهری منطقه 6 همراه بود؛ به درخواست 86 پیغام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله 20 پیغام شهرسازی،3 پیغام منابع انسانی، 27 پیغام خدمات شهری، 6 پیغام عمرانی، 16 پیغام ترافیکی در منطقه رسیدگی شد و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شده است. همچنین 14 پیغام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.

لازم به ذکر است، علاوه بر دیدار های مردمی شهروندان با شهردار منطقه که در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می گردد شهروندان می توانند درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت 24ساعته به وسیله راه های ارتباطی موجود سامانه1888 در رابطه با حوزه های مختلف عملکردی مدیریت شهری در سامانه مذکور مطرح و ثبت کرده و موارد مدنظرشان را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1276

به "ارتباط تلفنی شهردار منطقه 6 با شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط تلفنی شهردار منطقه 6 با شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید