استاندار یزد: حاشیه های مسکن مهر در طرح اقدام ملی تکرار نشود

به گزارش مجله زیبایی زندگی، استاندار یزد گفت: نظارت های فنی و اجرای طرح مسکن ملی به گونه ای باشد که حاشیه های مسکن مهر تکرار نشود.

استاندار یزد: حاشیه های مسکن مهر در طرح اقدام ملی تکرار نشود

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، محمدعلی طالبی در نشست شورای مسکن استان یزد اضافه نمود: با توجه به افزایش قابل توجه قیمت زمین و مسکن در ماه های اخیر، تاکید و توصیه های ویژه دولت برای پرداختن به موضوع مسکن، ظرفیت و فرصت مناسبی را فراهم نموده تا شورایمسکن با اختیارات موجود بتواند جدی تر در حوزه تامین مسکن مورد احتیاج استان گام بردارد.

وی ادامه داد: دستگاه های استان به صورت جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام ملی مسکن را پیگیری نمایند تا استانی پیش رو در زمینه اجرای این طرح باشیم.

طالبی بیان نمود: علاوه بر جلساتی که در قالب شورای مسکن برگزار شده، جلساتی به منظور تامین مسکن اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح و دیگر اقشار جامعه داشته ایم، با این حال لازم هست به صورت هفتگی جلسات حوزه مسکن استان برگزار گردد تا بتوانیم جمع بندی مناسبی را از این جلسات در نشست شورای مسکن داشته باشیم.

استاندار یزد گفت: حداکثر همراهی را از شهرداری و نظام مهندسی ساختمان در اجرای طرح مسکن ملی انتظار داریم و به همین منظور باید مجوزها در کوتاه ترین زمان ممکن صادر گردد.

وی افزود: مطمئنیم با اجرا شدن این طرح می توانیم شاهد تعدیل قیمت زمین و مسکن و افزایش امید در جامعه باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1068

به "استاندار یزد: حاشیه های مسکن مهر در طرح اقدام ملی تکرار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار یزد: حاشیه های مسکن مهر در طرح اقدام ملی تکرار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید