اسماعیلی فر را به هیچ تیمی نمی دهیم، جدایی مدافع خارجی قطعی است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر پیروز شد در دیداری حساس برابر فولاد خوزستان با یک گل به پیروزی برسد تا ضمن کسب دومین برد این فصل خود، با 10 امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کند.

اسماعیلی فر را به هیچ تیمی نمی دهیم، جدایی مدافع خارجی قطعی است

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در این خصوص به خبرنگاران، گفت: خوشبختانه نتیجه جلسه هیات مدیره در هفته های گذشته مثبت بود و تلنگری به تیم وارد کرد. آقای منصوریان در جلسه هیات مدیره تاکید نمود که می تواند تیم را نجات بدهد و ما هم شرط کسب 10 امتیاز تا خاتمه نیم فصل را برای این مربی در نظر گرفتیم. بازی با فولاد استارت خوبی بود و امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد.

وی درباره تقابل با نفت مسجد سلیمان تیم بدون شکست لیگ برتر در هفته دوازدهم لیگ برتر توضیح داد: تیم ما با این روحیه می تواند در مسجد سلیمان هم نتیجه بگیرد و امیدواریم اولین باخت این تیم را رقم بزنیم. ذوب آهن وقتی راه بیافتد می تواند در هر بازی پیروز باشد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به سئوالی مبنی بر شرایط محمدباقر صادقی و زبیر نیک نفس دو بازیکن اخراجی این تیم توضیح داد: در آینده ای نزدیک جلسه هیات مدیره تشکیل می گردد و نظرات را در این ارتباط جمعبندی می کنیم.

جمشیدی درباره احتمال بازگشت این دو بازیکن اخراجی یادآور شد: ما نمی توانیم به کادر فنی بازیکن تحمیل و یا به اجبار زمینه بازگشت بازیکنی را فراهم کنیم. کنار گذاشتن این بازیکنان نظر آقای منصوریان بوده است و بازگشت آنها هم با نظر ایشان صورت می گیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر احتمال کنار گذاشتن مدافع و مهاجم خارجی ذوب آهن گفت: جدایی مدافع خارجی تقریبا قطعی است. با آقای منصوریان شفاهی صحبت کردیم که ایشان از عملکرد این بازیکن رضایت ندارد ولی مهاجم خارجی دارد خودش را خوب نشان می دهد و تردیدهایی را ایجاد نموده است. به هر حال باید تصمیم در این مورد تا قبل از نیم فصل گرفته گردد.

جمشیدی در مورد تبعات اقتصادی کنار گذاشتن مدافع خارجی اظهار کرد: قرار شد آقای منصوریان با رابط این بازیکن صحبت کند و نتیجه را به ما بگوید.

سخنگوی ذوب آهن در خاتمه در مورد پیشنهاد سایر تیم ها از جمله سپاهان به دانیال اسماعیلی فر بازیکن ذوب آهن گفت: اسماعیلی فر بازیکن ما است و به ذوب آهن تعهد دارد. این بازیکن را به هیچ تیمی نمی دهیم. دنبال تقویت ذوب آهن هستیم نه تضعیف آن. من هم چیزهایی درباره پیشنهاد و مذاکره سایر تیم ها شنیده ام که امیدوارم صحت نداشته باشد چون کار غیر اخلاقی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 566

به "اسماعیلی فر را به هیچ تیمی نمی دهیم، جدایی مدافع خارجی قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی فر را به هیچ تیمی نمی دهیم، جدایی مدافع خارجی قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید