اعتراض هندی ها به پروتکل های شدید مبارزه با کرونا برای المپیک

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، انجمن المپیک هند با ارسال نامه ای به کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو ، اعتراض خود را نسبت به در نظر گرفتن بعضی محدودیت های شدیدتر برای مبارزه با ویروس کرونا اعتراض نموده و آن را ناعادلانه و تبعیض آمیز اسم نموده است.

اعتراض هندی ها به پروتکل های شدید مبارزه با کرونا برای المپیک

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

در این نامه تاکید شده که ورزشکاران هندی واکسینه شده و آزمایش PCR را هر روز به مدت یک هفته قبل از اعزام به توکیو انجام می دهند، بنابراین ممنوعیت تعامل آنها با افراد دیگر کشورها تا سه روز پس از ورود به توکیو ناعادلانه است.

این اعتراض از آنجایی مطرح شده که ژاپن کنترل مرزی خود را نسبت به مسافرانی که اخیرا به کشورهای تحت تأثیر ویروس کرونا و نوع ویروس دلتا که برای اولین بار در هند شناسایی شده، تشدید نموده است.

به همین دلیل کمیته برگزاری بازی های المپیک به مدت سه روز پس از ورود به ورزشکاران هند و سایر کشورهای مشخص شده اجازه برگزاری مسابقات تمرینی یا جلسات تمرینی مشترک با سایر کشورها را به آنها نخواهد داد.

ناریندر باترا و راجئف مهتا رئیس و دبیر کل انجمن المپیک هند در بیانیه ای مشترک با اشاره به مجاز بودن حضور ورزشکاران در توکیو تنها 5 روز پیش از رقابت های شان نسبت به این مسئله اعتراض نموده و گفته اند: با تشدید محدودیت ها سه روز فرصت ما هد می رود در حالیکه این زمان برای رسیدن به اوج آمادگی است.

بعلاوه رسانه های محلی اینگونه اعلام نموده اند که یک تیم هاکی هند به علت محدودیت ها ممکن است یک مسابقه برنامه ریزی شده را از دست بدهد.

بنا به اعلام سایت kyodo news کمیته برگزارکننده بازی های المپیک در پاسخ به اعتراض هندی ها اعلام نموده است که در کوشش است تا تعریف کند که چگونه ورزشکاران المپیکی هند و دیگر کشورها می توانند در دهکده ورزشکاران باشند و ایمن بمانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1778

به "اعتراض هندی ها به پروتکل های شدید مبارزه با کرونا برای المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض هندی ها به پروتکل های شدید مبارزه با کرونا برای المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید