اعضای باند قاچاق اسلحه در خوزستان دستگیر شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح با کشف 78 قبضه سلاح جنگی و شکاری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان اطلاع داد.

اعضای باند قاچاق اسلحه در خوزستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: آدینه 4 بهمن پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان پیروز شدند با کار اطلاعاتی اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند دو محموله سلاح جنگی و شکاری را وارد استان نمایند، شناسایی و دستگیر نمایند.

وی اضافه کرد: پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان پس از هماهنگی قضایی پیروز شدند در یک عملیات غافلگیرانه 2 دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف نمایند.

عباس زاده اعلام کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 78 قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل 7 قبضه سلاح جنگی (5 قبضه کلاش، یک قبضه سمینوف و یک قبضه کلت کمری) و 71 قبضه سلاح شکاری شامل (57 قبضه وینچستر 5 تیر، 5 قبضه 5 تیر شکاری و 9 قبضه شکاری دولول) کشف شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه گفت: این متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی اعلام کرد: نیروی انتظامی مصمم است با قاچاقچیان سلاح، فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و کسانی که از سلاح مجاز و غیرمجاز برای تیراندازی به سمت مردم، خانه ها و خودروها استفاده می نمایند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 749

به "اعضای باند قاچاق اسلحه در خوزستان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای باند قاچاق اسلحه در خوزستان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید