اعلام زمان برگزاری بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، با اعلام نخست وزیر ایتالیا، زمان برگزاری دیدارهای به جامانده از مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتبال این کشور در فصل جاری تعیین شد.

اعلام زمان برگزاری بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پس از تعیین شدن زمان از سرگیری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا (سری A)، تاریخ برگزاری بازی های به جامانده از جام حذفی این کشور (کوپا ایتالیا) هم اعلام شد.

بر اساس اعلام وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا دو بازی مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا روزهای 13 و 14 ژوئن (24 و 25 خرداد) برگزار می شوند و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود و اتفاق خاصی برای برگزاری بازی های سری A رخ ندهد، بازی فینال جام حذفی نیز روز 17 ژوئن (28 خرداد) در استادیوم المپیکو برگزار خواهد شد.

اسپادافورا که 20 ژوئن (31 خرداد) را زمان از سرگیری مسابقات سری A اظهار داشت، درباره برگزاری جام حذفی ایتالیا گفت: من امیدوارم که از 13 تا 20 ژوئن بتوانیم جام حذفی را به انتها برسانیم، چون این کار می تواند نشانه خوبی برای مردم کل کشور باشد.

تنها سه بازی دیگر تا تعیین شدن قهرمان جام حذفی ایتالیا در فصل جاری باقیست که دو بازی مربوط به دور برگشت مرحله نیمه نهایی و یک بازی دیگر هم فینال این رقابت هاست. در دور رفت مرحله نیمه نهایی اینتر در خانه با نتیجه یک بر صفر به ناپولی باخت و یوونتوس هم در خانه میلان یک - یک مساوی کرد.

بازی های جام حذفی فوتبال ایتالیا همزمان با دیگر رویداد های ورزشی این کشور از روز 10 مارس (20 اسفند) به حالت تعلیق درآمدند.

گفته می گردد که برگزاری بازی های جام حذفی ایتالیا و به انتها رساندن این رقابت ها پیش از ادامه بازی های سری A به درخواست اسپادافورا بوده است، چرا که حق پخش این بازی ها در اختیار شبکه تلویزیونی دولتی رای است که بازی های را به صورت رایگان برای مردم ایتالیا پخش می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1035

به "اعلام زمان برگزاری بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید