افزایش ساعت سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال پیکان و استقلال

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس دهی خط 5 به تماشاگران مسابقه فوتبال پیکان و استقلال در روز سه شنبه 16 فروردین ماه 1401 اطلاع داد.

افزایش ساعت سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال پیکان و استقلال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت 22 است، اما امروز به علت برگزاری مسابقه فوتبال در استادیوم آزادی دو قطار فوق العاده اعزام خواهد شد اضافه کرد: آخرین قطار خط 5 از مبدأ تهران (صادقیه) در ساعت 22:09 و از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت 22:47 به ایستگاه استادیوم آزادی می رسند که مقرر شده است تا با نظارت مسئول ایستگاه استادیوم آزادی و با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، در صورت احتیاج تا 5 دقیقه در این ایستگاه توقف داشته باشند.

وی توضیح داد: به منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال پیکان و استقلال و تسهیل در رفت آمد آن ها دو قطار فوق العاده از مبدأ ایستگاه استادیوم آزادی در ساعت 23:30 و 23:50 به مقاصد تهران (صادقیه) و گلشهر در نظر گرفته شده است.

لازم به شرح است که زمان خاتمه فعالیت خطوط درون شهری متروی تهران و حومه ساعت 22 است و تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2119

به "افزایش ساعت سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال پیکان و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ساعت سرویس دهی خط 5 مترو برای مسابقه فوتبال پیکان و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید