افشاردوست: تیم ملی والیبال چوب خستگی و کم انگیزگی بازیکنان را می خورد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: اگر فدراسیون والیبال، تیم امید را تشکیل می داد، چوب خستگی و کم انگیزگی بازیکنان را نمی خوردیم.

افشاردوست: تیم ملی والیبال چوب خستگی و کم انگیزگی بازیکنان را می خورد

محمود افشاردوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دو مسابقه ایران در جام جهانی والیبال 2019 مقابل روسیه و مصر گفت: ملی پوشان در این دو بازی عملکرد ایده آلی نداشتند و خوب بازی نکردند. تیم ملی در بازی با روسیه اشتباهات زیادی داشت و در حمله و توپ های برگشتی و همچنین دریافت های اول خوب عمل نکرد.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که توجه من را در این بازی جلب کرد، سرویس های کم انرژی بازیکنان ایران بود که توسط دریافت نماینده های روسی به راحتی مهار و به حمله تبدیل می شد. به این ترتیب دفاع روی تور ما نیز توان مقابله با آنها را نداشت. در ست سوم شرایط بهتر شد و ما بردیم. در ست چهارم شانس برنده شدن داشتیم اما از توپ های برگشتی به خوبی استفاده نشد و تیم، باخت.

افشاردوست توضیح داد: تیم ملی در بازی با مصر به هیچ عنوان جنگندگی و طراوت لازم را نداشت و عملکرد ملی پوشان به مراتب ضعیف تر از بازی با روسیه بود. آنها عملاً کار خاصی در این بازی انجام دادند و در همه فاکتورها ضعیف عمل کردند.

مربی پیشین تیم ملی گفت: همه جهان توانمندی بازیکنان ایران را قبول دارند ولی در دو بازی نخست جام جهانی به دلیل خستگی و شاید کم انگیزگی عملکرد عادی خود را نداشتند. می توان در ادامه جام جهانی به بازیکنان جوان میدان داد تا بازیکنان اصلی در مسابقات انتخابی المپیک آسیب دیده نباشند.

دبیر پیشین فدراسیون والیبال مطرح کرد: در سال های قبل، تیم ملی ب یا تیم امید را داشتیم که بازیکنان آن تیم با ملی پوشان تیم اصلی جابجا می شدند. سال جاری که تیم امیدی در کار نبود، خلاء آن را دیدیم و احساس کردیم. اگر فدراسیون تیم امید را تشکیل می داد، چوب خستگی و کم انگیزگی بازیکنان را نمی خوردیم.

وی گفت: جام جهانی تورنمنت بسیار سنگینی است که تیم ها 11 بازی در 15 روز انجام می دهند. ما این تورنمنت را با دو شکست شروع کردیم ولی می توان این طور با قضیه برخورد کرد که هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و هنوز 9 بازی دیگر پیش روی تیم ملی است.

افشاردوست دگفت: سرمربی تیم می تواند در ادامه جام جهانی به بازیکنانی مثل سعید معروف، امیر غفور و میلاد عبادی پور استراحت بیشتری بدهد تا بتوانند برای مسابقات انتخابی المپیک ریکاوری نمایند. تیم ملی احتیاج زیادی به این بازیکنان در انتخابی المپیک دارد چون آنها ستون تیم ملی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 420

به "افشاردوست: تیم ملی والیبال چوب خستگی و کم انگیزگی بازیکنان را می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاردوست: تیم ملی والیبال چوب خستگی و کم انگیزگی بازیکنان را می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید