الحشد الشعبی دومین تروریست خطرناک را نزدیک مرز سعودی به دام انداخت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نیروهای الحشد الشعبی دومین تروریست خطرناک را طی 24 ساعت اخیر و با شروع دور دوم عملیات پاکسازی استان الانبار و نزدیک مرز عراق با اردن و عربستان دستگیر کردند.

الحشد الشعبی دومین تروریست خطرناک را نزدیک مرز سعودی به دام انداخت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای الحشد الشعبی امروز آدینه یک تروریست را در رای عملیات ابطال النصر(قهرمانان پیروزی دوم) در استان الانبار نزدیک مرز اردن و عربستان دستگیر کردند.

قاسم مصلح فرمانده نیروهای الحشد الشعبی در استان الانبار گفت: نیروهایی که مشغول عملیات ابطال النصر در استان الانبار نزدیک مرز با اردن و عربستان هستند یک تروریست داعش را بر اساس اطلاعاتی دقیق دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، این فرمانده الحشد الشعبی اضافه نمود: این تروریست خطرناک که به دلیل دست داشتن در عملیات علیه نیروهای امنیتی تحت تعقیب بود، سلاح و مهمات و همچنین اینترنت ماهواره ای در اختیار داشت.

روز گذشته هم نیروهای الحشد الشعبی یک سرکرده خطرناک داعش را طی عملیات الانبار دستگیر کرد.

نیروهای الحشد الشعبی با همکاری ارتش عراق از بامداد روز پنجشنبه عملیات امنیتی گسترده ای را در مناطق مرزی غرب و جنوب غربی استان الانبار در غرب عراق شروع کردند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی الحشد الشعبی در بیانیه ای نام این عملیات را قهرمانان پیروزی دوم نهاده و گفته است که هدف این عملیات تامین امنیت مرزهای غربی عراق و مناطق بیابانی در بخش جنوب غربی استان الانبار است.

در مقطع اخیر هسته های خفته داعش با سوء استفاده از شرایط شیوع بیماری کرونا در عراق حملات خود را علیه نیروهای امنیتی عراق افزایش دادند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 963

به "الحشد الشعبی دومین تروریست خطرناک را نزدیک مرز سعودی به دام انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی دومین تروریست خطرناک را نزدیک مرز سعودی به دام انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید