الخراشی: الاهلی برنده بازی مقابل پرسپولیس بود

به گزارش مجله زیبایی زندگی، یک مربی عربستانی تیم الاهلی را برنده اصلی بازی برابر پرسپولیس در ملاقات رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دانست.

الخراشی: الاهلی برنده بازی مقابل پرسپولیس بود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از الریاضیه، بدر الخراشی درباره نتیجه تساوی 2 بر 2 تیم های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان گفت: هر چند نتیجه پایانی بازی تساوی 2 بر 2 بود اما برنده اصلی تیم الاهلی است. این نتیجه خوبی است، زیرا الاهلی میهمان تیم پرسپولیس بود.

الخراشی ادامه داد: بسیار از فرصت های از دست رفته تیم الاهلی روی دیگر بازیکنان به لحاظ روانی تاثیر منفی گذاشت و از طرف دیگر بازیکنان ایرانی از فرصت های خود بهره کافی را بردند.

این مهاجم پیشین فوتبال عربستان که وارد عرصه مربیگری شده است، با اشاره به اشتباه سرمربی تیم الاهلی در تعویض ها گفت: تغییر لئوناردو، بازیکن برزیلی تاثیر برعکسی روی کارکرد تیم الاهلی داشت و نباید تعویض می شد. البته ربروف باید بازیکن بهتری را جایگزین او می کرد. اعتماد به نفس بیش از اندازه بازیکنان تیم الاهلی هم پس از به ثمر رساندن 2 گل روی آنها تاثیر منفی داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 752

به "الخراشی: الاهلی برنده بازی مقابل پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الخراشی: الاهلی برنده بازی مقابل پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید