امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1401

به گزارش مجله زیبایی زندگی، داوطلبان شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1401 ضروری است تا انتها امروز کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت نمایند.

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1401

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال 1401 صبح فردا؛ آدینه 6 اسفندماه 1400 در 96 شهر کشور برگزار می گردد.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان شرکت در این دوره از آزمون باید تا انتها امروز پنجشنبه پنجم اسفندماه برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه خود به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره پرونده و سریال ثبت نامی، شماره پرونده و کد پیگیری، شماره پرونده و کد ملی و شماره پرونده و شماره داوطلبی از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه نموده و براساس آدرس و زمان مشخص شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به علت در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد احتیاج، پیروز به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی گردد، ضروری است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و مشخص موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2067

به "امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید