انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک 12 آبان برگزار می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انتخابات کمیسیون ورزشکاران 12 آبان ماه برگزار می گردد گفت: مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیسیون ورزشکاران در حالی روز گذشته به انتها رسید که در مجموع 57 نفر برای حضور در این انتخابات کاندیدا شدند.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک 12 آبان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران- منطقه همدان- کیومرث هاشمی امروز پنج شنبه در نشست روسای فدراسیون های ورزشی به میزبانی همدان با تمجید از تصمیم وزیر ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری جلسات ماهانه روسای فدراسیون ها در استانها اظهار کرد: برگزاری جلسات روسای فدراسیون های ورزشی موجبات همدلی زیادی را در ورزش به وجود خواهد آورد و روسای فدراسیون با مسائل و معضلات ورزش استانها و شهرستانها بیشتر آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه 13500 هیئت ورزشی در کشور فعالیت می نمایند توضیح داد: استان ها نقش مهم و ارزنده در پیروزیت ورزش کشور دارند و باید بیشتر به ورزش استان ها توجه گردد.

رئیس کمیته ملی المپیک همدان را از استان های پیشرو در ورزش کشور دانست و اضافه کرد: در طول 70 سال سابقه برگزاری المپیک دو مدال المپیک داشته است و در عرصه زیرساخت های ورزشی نیز استان همدان ظرفیت های بسیار خوبی در کشور دارد و می تواند میزبان مسابقات ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی باشد.

وی در ادامه درباره عملکرد کاروان ایران در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا که در عشق آباد برگزار گردید گفت: نتایجی که ورزشکاران کاروان ایران به ویژه در بعضی از رشته ها به دست آورده اند، خیلی خوب بوده این در حالیست که هنوز رقابت نمایندگان ما در بعضی رشته های مدال آور شروع نشده است.

وی ادامه داد: سعی ما این بود به گونه ای کاروان ایران را به این دوره از بازی های داخل سالن اعزام کنیم که تمام ورزشکاران مان به نوعی بهره مند شوند. به طور کلی به غیر از یک رشته در سایر رشته های این دوره از بازی ها بیشتر ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص تفاوت این دوره از بازی های داخل سالن آسیا نسبت به دوره گذشته گفت: برای نخستین بار کشورهای اقیانوسیه در این دوره بازی های داخل سالن حضور داشتند و کشور میزبان هم سرمایه گذاری خیلی خوبی برای برگزاری بازی ها داشته است ضمن اینکه با فراهم کردن تسهیلات لازم باعث شد تا استقبال کشورها و ورزشکاران آنها بیشتر از ادوار گذشته باشد و به طور طبیعی وقتی تعداد شرکت نمایندگان بیشتر باشد سطح رقابت ها بالاتر رفته و رقابت میان ورزشکاران هم سنگین تر و سخت تر می گردد.

وی با بیان اینکه کاروان ایران در دوره گذشته بازی های داخل سالن در 9 رشته از 11 رشته شرکت کرد، گفت: در آن دوره بازی ها ایران با 11 مدال در صندلی ششم نهاده شد اما در این دوره از بازی ها با وجود اینکه تعداد رشته ها دو برابر شده بود کاروان ایران در رتبه سوم نهاده شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: چند سالی از تشکیل کمیسیون ورزشکاران در کمیته بین الملی المپیک می گذرد و برای نخستین بار قرار است اعضای این کمیسیون با برگزاری مجمع رسمی، انتخاب و معرفی شوند.

هاشمی بیان اینکه انتخابات کمیسیون ورزشکاران 12 آبان ماه برگزار می گردد اضافه کرد: مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیسیون ورزشکاران در حالی روز گذشته به انتها رسید که در مجموع 57 نفر برای حضور در این انتخابات کاندیدا شدند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات آسیایی 2018 اشاره نمود و یادآور شد: چهارمین نشست ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی هفته گدشته با حضور دکتر مسعود سلطانی فر در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید و چگونگی حضور کاروان ایران در بازی های آسیایی اندونزی یکی از مهمترین محورهای موردبحث در این نشست بود.

رئیس کمیته ملی المپیک توضیح داد: هجدهمین دوره بازی های آسیایی 27 مردادماه تا 11 شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی برگزار می گردد و با اضافه شدن 13 رشته جدید و حذف 4 رشته، در مجموع این دوره بازی های آسیایی در 40 رشته برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کاروان ایران با 276 ورزشکار در 22 رشته شرکت کرد و پیروز به کسب 57 مدال شامل 21 مدال طلا، 18 مدال نقره و 18مدال برنز شد و حفظ صندلی ششمی با مدال های بیشتر در بازیهای های آسیایی جاکارتا از اهداف اصلی ماست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 750

به "انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک 12 آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک 12 آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید