اینزاگی: می خواهیم از قهرمانی در سری آ دفاع کنیم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- عملکرد بهتر در لیگ قهرمانان اروپا یکی از اهداف سیمونه اینزاگی در اینتر است.

اینزاگی: می خواهیم از قهرمانی در سری آ دفاع کنیم

به گزار خبرنگاران، سیمونه اینزاگی، سرمربی 45 ساله ایتالیایی پس از سال ها حضور در لاتزیو، هدایت اینتر را برعهده گرفت و جانشین آنتونیو کونته شد. سیمونه اینزاگی امروز اولین کنفرانس خبری اش در اینتر را برگزار کرد و جوابگوی سوالات خبرنگاران شد. به نقل از فوتبال ایتالیا، سیمونه اینزاگی در این کنفرانس درباره جابجایی نراتزوری و اهداف این باشگاه صحبت کرد:

می خواهیم در لیگ قهرمانان بهتر کار کنیم

می دانستم اشرف حکیمی قرار است فروخته شود اما به من قول دادند یک تیم رقابتی ساخته شود. من و مدیران هرروز صحبت می کنیم. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا به نتایج بهتری برسیم زیرا این تیم از سال 2011 تا به امروز در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا حاضر نبوده است. مدیران اینتر روی آوردن من تاکید داشتند و می دانم که هواداران اینتر به ما نزدیک خواهند بود. ما باید از نام قهرمانی خود در سری آ دفاع کنیم و برای دستیابی به این هدف، همه کار خواهیم کرد. حرف از قهرمانی اینتر شد و از همین جا به آنتونیو کونته و کادرفنی اش بابت این دستاورد تبریک می گویم.

جذب چالهان اوعلو خوب بود اما روی اریکسن هم حساب می کنیم

با روملو لوکاکو چندین بار صحبت کرده ام. او از حذف مقابل ایتالیا ناامید بود اما لوکاکو برای ما یک وزنه و بازیکنی بسیار مهم است. با کریستین اریکسن هم پیش از یورو صحبت کردم اما بعد از آن تماسی نداشتیم. روی اریکسن حساب می کردم اما اینتر با جذب چالهان اوعلو که بازیکن مهمی است، کار خوبی انجام داد. اریکسن برای بازگشت، فرصت دارد. ما با آغوش باز منتظر او هستیم. چالهان اوعلو و لوئیس آلبرتو ویژگی های مشابهی دارند. اریکسن هم می تواند در نیم فصل دوم برای ما خیلی مهم باشد.

درباره پیشنهاد اینتر خیلی فکر نکردم

22 سال فوق العاده را در لاتزیو سپری کردم. آن جا احساس خوبی داشتم و خوش شانس بودم که توانستم به نام بازیکن و سرمربی در آن جا قهرمان شوم اما وقت تغییر فرا رسیده بود. درخواست های زیادی داشتم اما قبلا وقت مناسب جدایی فرا نرسیده بود اما وقتی پیشنهاد اینتر رسید، درباره پذیرش آن خیلی فکر نکردم. همیشه از لوتیتو، رییس لاتزیو ممنون خواهم بود اما گاهی اوقات در زندگی باید تصمیمات مهمی بگیرید. در نهایت من اینتر را انتخاب کردم و لوتیتو اولین نفری بود که از انتخابم مطلع شد.

سنسی دارایی ارزشمند اینتر است

من می خواهم تیمم جنگنده باشد و به اتفاقات، واکنش های خوبی نشان دهد. در اینتر قبلا سرمربی دی فرای بوده ام و با کولاروف و هندانوویچ هم هم تیمی بوده ام. خوب است که دوباره با یکدیگر کار می کنیم. با آن ها و سایر بازیکنان رابطه خوبی دارم. جانشین اشرف حکیمی؟ سعی می کنیم بازیکنان تازهی بخریم. جذب فولبک های تازه برایم مهم است. دی مارکو در ورونا خوب کار کرده و محصول آکادمی باشگاه است. ایوان پریشیچ هم اکنون در قرنطینه است و با آغوش باز منتظرش هستیم. پریشیچ می تواند بخشی از سیستم ما باشد. سنسی هم یک دارایی ارزشمند برای اینتر است و سعی می کنیم به بهترین نحو او را تمرین دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1777

به "اینزاگی: می خواهیم از قهرمانی در سری آ دفاع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: می خواهیم از قهرمانی در سری آ دفاع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید