بایرامی: تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تیم پر امکانات گل گهر سیرجان بعد از 21 هفته هنوز نتوانسته حاشیه امنیتی برای خودش ایجاد کند.

بایرامی: تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر شد

تیم پر امکانات گل گهر سیرجان بعد از 21 هفته هنوز نتوانسته حاشیه امنیتی برای خودش ایجاد کند. آنها تغییرات زیادی را روی نیمکت و داخل زمین شاهد بودند. البته نتایج هفته های اخیرشان تا حدودی امیدواری را به سکوهای استادیوم امام علی(ع) برگردانده و حالا باید منتظر آغاز دوباره لیگ بود. مهرداد بایرامی مهاجم سیرجانی ها بر این باور است گه تیمش در ادامه لیگ شرایط بهتری را تجربه خواهد نمود.

شما فصل را با بگوویچ آغاز کردید و با مجید جلالی ادامه دادید. شرایط تیم تان را چطور ارزیابی می کنید؟

قبل از هر چیز باید بگویم که گل گهر تمام امکانات لازم را برای موفقیت یک باشگاه دارد. همانطور که گفتید ما کارمان را با آقای بگوویچ آغاز کردیم و بعد از شش هفته که ایشان نتوانستند نتایج خوبی را به دست آورند، برکنار شدند. اگر می بینید بخصوص در آن ابتدا نتوانستیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم یک دلیلش بدشانسی بود. این اتفاق از ابتدای فصل گریبان ما را گرفته بود. در بسیاری از بازی ها که مستحق پیروزی بودیم متأسفانه باختیم و یا مساوی شد. بعد از آن هم آقای جلالی آمدند که شرایط مان بهتر شد و امروز صندلی نسبتاً خوبی در جدول داریم و امیدوارم در هفته های به جامانده لیگ تیم مان شرایط بهتری را به دست آورد.

شما هم از آن تیم هایی هستید که بازیکنانش در این تعطیلات کرونایی تمریناتش را به صورت انفرادی پیگیری می نمایند؟

تا جایی که من می دانم بیشتر تیم ها بازیکنان شان را در این تعطیلات رصد می نمایند. ما هم به چند گروه تقسیم شدیم و هر کدام هم باید فیلم تمرینات مان را در اختیار کادرفنی قرار دهیم. من خودم برخی از روزها دو نوبت تمرین دارم. خدا را شکر تا امروز هم تمریناتم منظم بوده است.

یعنی به نظرت بازیکنان آنقدر حرفه ای فکر می نمایند که خودشان را در شرایط تمرینی خوب حفظ نمایند؟

بله، چون با بچه ها که در ارتباط هستم آنها هم خدا را شکر تمرینات شان را انجام می دهند چون باید باشگاه را در جریان شرایط شان قرار دهند.

سال جاری در برخی بازی ها در ترکیب ثابت قرار داشتی و در تعدادی از مسابقات هم این فرصت را به دست نیاوردی. دلیل این نوسان چه بود؟

من شرایطم در ابتدای فصل خوب بود و خیلی خوب آغاز کردم. دو هفته بعد از حضور آقای جلالی از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و 6-5 بازی را از دست دادم. وقتی هم که برگشتم باید به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می رفتم تا خیلی به پایم فشار نیاید. به نظرم شرایطم بد نبود.

با اینکه حرف و حدیث های زیادی درباره ادامه لیگ یا سرانجام آن مطرح شده اما هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و تمرینات هم حداقل تا نیمه اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

به نظر من لیگ را بعد از بهتر شدن شرایط کرونایی از همان هفته 22 ادامه دهند چون 9 بازی و 27 امتیاز باقی مانده و برای تیم قهرمان، تیم های مدعی کسب سهمیه و تیم های در حال سقوط خیلی چیزها می تواند تغییر کند. من هم معتقدم که سلامت جامعه باید در اولویت باشد اما انتظارم این است که بعد از بهتر شدن اوضاع و کنترل و جلوگیری از انتشار ویروس لیگ را برگزار نمایند. چون واقعاً حیف است که لیگ نیمه کاره بماند به هر حال بازیکنان 21 هفته زحمت کشیدند و منتظر نتیجه آن در سرانجام فصل هستند.

با این شرایط، تعطیلی با توجه به شرایطی که داشتید به نفع گل گهر بود؟

به نظرم تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر بود چون ما در شش بازی آخر سه پیروزی و سه تساوی داشتیم. در بیشتر این بازی ها از حریف مان ابتدا جلو می افتادیم. در دو بازی آخر صنعت نفت و استقلال را شکست دادیم. اما همانطور که گفتم سلامت مردم از فوتبال و همه چیز مهم تر است. من از همه خواهش می کنم که همچنان در منازل شان بمانند و برای کارهای غیر ضروری بیرون نروند تا زنجیره انتقال این ویروس هر چه زودتر قطع شده تا هم لیگ آغاز گردد و هم مردم به زندگی عادی شان برگردند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 986

به "بایرامی: تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرامی: تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید