بررسی چگونگی صدور مجوزها و پروانه های بهره برداری در محدوده منطقه آزاد ماکو

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در سفر به ماکو چگونگی صدور مجوزها و پروانه های بهره برداری در محدوده منطقه آزاد ماکو را بررسی کرد.

بررسی چگونگی صدور مجوزها و پروانه های بهره برداری در محدوده منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان روز گذشته چهارشنبه 14 شهریور 97 طی جلسه ای به همراه معاون امور فرهنگی منطقه آزاد ، مدیران صنفی ، معدن و تجارت ، امور صنفی ، نماینده هتل داران شهرستانهای شوط ، چالدران و ماکو در محل سازمان منطقه آزاد ماکو چگونگی صدور مجوزها و پروانه های بهره برداری در محدوده منطقه آزاد ماکو را بررسی کرد.

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی در این جلسه که با موضوع یکپارچه سازی صدور پروانه برای متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تشکیل شده بود، گفت: میراث فرهنگی دارای دانش تخصصی در حوزه های مرمت کاخ موزه باغچه جوق در اختیار منطقه آزاد گذاشته است.

جباری اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی آماده عقد تفاهم نامه های مشترک با دیگر دستگاه ها در حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است.

او اضافه کرد: با برگزاری یک جلسه به نتایج قابل قبول نخواهیم رسید و لزوم برگزاری جلسات متعدد برای رسیدگی به جزئیات نحوه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در سفر به ماکو از بناهای طرح پردیسان ماکو شامل ساختمان بانک ملی، ساختمان دارایی و شهربانی بازدید کرد.

دیدار با امام جمعه ماکو و بازدید و بازدید از بافت تاریخی ماکو با همراهی شهردار ماکو و به ویژه بخش های مرمت شده مسجد جامع (دیوار محوطه مسجد) از دیگر برنامه های سفر مدیرکل به ماکو بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه سفر به شمال استان، از کلیسای تاریخی مهلذان خوی که در حال مرمت است، مقبره آل یعقوب و بررسی مرمت های اجرا شده در کف سازی محوطه و کاشی کاری های دیواره های بیرونی، تعمیرات و ساماندهی محوطه و اجرای مخزن موزه و محوطه اداری خوی بازدید کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 273

به "بررسی چگونگی صدور مجوزها و پروانه های بهره برداری در محدوده منطقه آزاد ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی چگونگی صدور مجوزها و پروانه های بهره برداری در محدوده منطقه آزاد ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید