تارتار: گل محمدی مربی باکیفیتی است و می تواند پرسپولیس را قهرمان کند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که یحیی گل محمدی می تواند در این فصل پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر فوتبال کند.

تارتار: گل محمدی مربی باکیفیتی است و می تواند پرسپولیس را قهرمان کند

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه در چند روز گذشته به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس محسوب می شد، گفت: پرسپولیس تیم فوق العاده بزرگی است و باعث افتخار هر مربی است که در چنین تیمی با طرفداران میلیونی اش مربیگری کند. من هم افتخار می کنم که جزو گزینه های سرمربیگری این تیم بودم و حالا که یحیی به عنوان سرمربی انتخاب شده، برایش آرزوی موفقیت دارم. موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهمتر است و امیدوارم طرفداران پرسپولیس سال جاری هم قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند.

وی بیان کرد: گل محمدی مربی باکیفیتی است و از طرفی یک پرسپولیسی است. یحیی می تواند پرسپولیس را برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان کند و امیدوارم این اتفاق در خاتمه فصل رخ دهد. همه پرسپولیسی ها باید از کادر فنی، بازیکنان و باشگاه حمایت نمایند تا این تیم به هدفش دست پیدا کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ارتباط با شرایط فعلی این تیم گفت: کوشش ما این بود که در فصل جابجایی نفرات مدنظرمان را جذب کنیم و تا آنجایی که امکان داشت، نقاط ضعف را رفع نموده و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند. سعی می کنیم با انجام تمرینات منظم و بازی های محبت آمیز، با شرایط خوبی وارد نیم فصل دوم شویم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که چه زمانی مسائل اقتصادی رفع خواهد شد؟ توضیح داد: مسئولان باشگاه در کوشش هستند مسائل حل گردد و بازیکنان در روزهای آینده دریافتی داشته باشند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا با شرایط خوبی بازی ها را ادامه دهیم.

وی در ارتباط با اینکه نفت مسجدسلیمان دنبال چه صندلیی است، اعلام نمود: اگر به سال های گذشته نگاه کنید این تیم شرایط باثباتی نداشت و نباید انتظارات از تیم ما زیاد باشد. کوشش ما این است که یک صندلی آبرومندانه کسب کنیم و امیدوارم فرایند خوبی که در نیم فصل اول داشتیم را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 712

به "تارتار: گل محمدی مربی باکیفیتی است و می تواند پرسپولیس را قهرمان کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: گل محمدی مربی باکیفیتی است و می تواند پرسپولیس را قهرمان کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید