تشکیل هیاتی در کمیسیون مالی برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی در گمرک

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سخنگوی کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیاتی برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی در گمرک شد.

تشکیل هیاتی در کمیسیون مالی برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی در گمرک

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با خبرنگاران در شرح جلسه امروز کمیسیون مالی گفت: در این جلسه طرح استفساریه تبصره یک ماده 22 قانون نظام صنفی مصوبه سال 92 در ارتباط با اصلاح قانون استفاده مورد آنالیز نهاده شد.

وی اضافه نمود: علاوه بر طرح مالیات بر درآمد سرمایه آنالیز و بند یک آن تصویب شد. این طرح اصلاح قانون انتهاه های فروشگاهی و سامانه مودیان و بخشی از قانون مالیات های مستقیم است؛ قرار شد در رابطه با این طرح مذاکراتی هم با وزیر اقتصاد داشته باشیم و با تجمیع اقداماتی که در کمیسیون اجرا شده و کارهای اجرا شده در دولت طرحی یکدست و جامع تصویب گردد.

سخنگوی کمیسیون مالی در انتها گفت: در پی تذکرات بعضی از نمایندگان درباره کالاهای دپو شده در گمرک، رییس مجلس ماموریتی به کمیسیون مالی برای پیگیری این موضوع داد. امروز هیئتی سه نفره برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی تشکیل شد تا بازدیدی از گمرکاتی انجام دهد که از آن مبدا کالاهای فاسد شدنی و دارو وارد کشور می گردد. گزارش این هیات به مجلس تقدیم می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1829

به "تشکیل هیاتی در کمیسیون مالی برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی در گمرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل هیاتی در کمیسیون مالی برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی در گمرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید