تصور کاهش قیمت اجاره خانه را نداشته باشیم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دبیر انجمن انبوه سازان قم در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت اجاره مسکن در نیمه دوم سال افزایش می یابد؟ به خبرنگاران گفت: در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه به دلیل جابه جایی بعضی مردم در فصل مدارس ممکن است که قیمت اجاره بهای مسکن دوباره افزایش یابد. بنابراین در روزهای پایانی تابستان نباید تصور کاهش قیمت اجاره خانه را داشته باشیم.

تصور کاهش قیمت اجاره خانه را نداشته باشیم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد علی ربانی اضافه کرد: افزایش اجاره بهای مسکن نیز در این ایام طبیعی است، چرا که فعلا تقاضا برای اجاره خانه وجود دارد. تصور ما این است که بعد از آغاز سال تحصیلی قیمت اجاره مسکن تا انتها سال دیگر ثابت باقی خواهد ماند. یعنی بازار اجاره مسکن دوباره راکد خواهد شد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا با ساخت مسکن ملی قیمت مسکن تغییری خواهد نمود؟ اظهار کرد: بازار مسکن متاثر از قیمت دلار، عرضه و تقاضا است. فعلا دولت برای فراوری مسکن قدمی برنداشته است؛ چنانچه برنامه های دولت در ساخت مسکن اجرایی گردد قیمت مسکن ثابت باقی می ماند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1157

به "تصور کاهش قیمت اجاره خانه را نداشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصور کاهش قیمت اجاره خانه را نداشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید