تعطیلات مکرر لیگ ناشی از فشار چند باشگاه بر سازمان لیگ است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/خراسان رضوی مربی گل گهر سیرجان گفت: بخشی از تعطیلات لیگ به خاطر فشارهای چند باشگاه روی سازمان لیگ است و چاره ای جز پذیرش این ماجرا نداریم.

تعطیلات مکرر لیگ ناشی از فشار چند باشگاه بر سازمان لیگ است

سعید الهویی در مورد شکست تیمش مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری این بازی اظهار کرد: پیروزی تیم پدیده را به مسئولین و بازیکنان این تیم تبریک می گویم و بابت همکاری این باشگاه و در اختیار قرار دادن زمین تمرین از آنان تشکر می کنم. بهتر است به جای صحبت درباره مسائل فنی و یازده نفره دفاع کردن تیم پدیده در محوطه جریمه خود در نیمه دوم، از اشتباهی بگویم که فرایند بازی را به کل تغییر داد.

وی اضافه نمود: چگونه کمیته داوران و یک داور هنوز قبول ندارند که در ملاقات برابر نساجی اشتباهی علیه تیم ما انجام دادند، در حالیکه در تمام برنامه های تلویزیونی تمام کارشناسان داوری معتقدند که تیم داوری در ملاقات با نساجی یک پنالتی اشتباه علیه تیم ما گرفت. در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و پدیده حالت دفاعی به خود گرفت، اما داور به جا اعلام یک پنالتی واضح برای ما، دستور به ادامه بازی می دهد و دست اندازی برای تیم ما ایجاد می نماید که بازیکنان را به لحاظ ذهنی به هم می ریزد. تمرکز بازیکنان به این سمت می رود که این داور همان داوری است که در یک بازی دیگر هم اشتباهی علیه آنان انجام داده است. از کمیته داوران تقاضا داریم عدالت را بیشتر رعایت نمایند. ما فقط خواستار عدالت هستیم تا اشتباهات داوری مجددا برای ما تکرار نشود.

مربی گل گهر سیرجان ادامه داد: جریان این بازی را باید بر اساس اشتباه داوری تحلیل کنیم، البته امیر قلعه نویی با اشتباهات فردی بازیکنان که منجر به دریافت یک گل ساده و آماتوری بوده، برخورد خواهدکرد. بازیکنان باید بیاموزند با یک اشتباه ساده در یک بازی که کاملا سوار بر آن هستند، نتیجه را به راحتی نباید از دست دهند.

الهویی در مورد تعطیلات مکرر و طولانی لیگ برتر گفت: بخشی از تعطیلات ناخواسته است و بعضی از آن به خاطر فشار چند باشگاه روی سازمان لیگ بوده است. باید فشارهایی که از سوی چندین باشگاه روی سازمان لیگ وجود دارد را بپذیریم. تیم ما و پدیده هیچ وقت توان این را نداشته که برنامه لیگ را به سود خود تغییر دهد. امیدوارم سازمان لیگ بداند که طولانی شدن لیگ آسیب های زیادی به بازیکنان وارد می نماید و احتمال مصدومیت آنان را بالا می برد و کیفیت لیگ را هم پایین می آورد که در دراز مدت به نفع تیم ملی نیز نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1695

به "تعطیلات مکرر لیگ ناشی از فشار چند باشگاه بر سازمان لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات مکرر لیگ ناشی از فشار چند باشگاه بر سازمان لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید