توافق میلیارد ها یورویی شرکت لوفت هانزا با دولت آلمان بر سر بسته کمکی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، یک منبع مطلع گفت: دولت آلمان و مدیریت شرکت لوفت هانزا که به علت شیوع کرونا به شدت خسارت دیده است، بر سر یک یاری دولتی به ارزش میلیارد ها یورو به توافق رسیدند.

توافق میلیارد ها یورویی شرکت لوفت هانزا با دولت آلمان بر سر بسته کمکی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع مطلع گفت دولت آلمان و مدیریت شرکت لوفت هانزا که به علت شیوع کرونا به شدت خسارت دیده است، بر سر یک یاری دولتی به ارزش میلیارد ها یورو به توافق رسیدند.

این توافق هنوز منتظر تصویب کمیته مدیریت صندوق یاری های اقتصادی شیوع کرونا در آلمان، هیئت مدیره لوفت هانزا و کمیسیون اتحادیه اروپاست که انتظار می رود امروز جلسه داشته باشند.

دولت آلمان و سخنگوی لوفت هانزا از اظهارنظر در این رابطه خودداری کردند.

این شرکت هواپیمایی هفته پیش بیان کرد در حال مذاکرات پیشرفته در خصوص قراردادی است دولت آلمان دو جایگاه از هیئت نظارتش را در دست می گیرد، اما فقط در شرایط استثنایی حق رأی کامل خود را اعمال می نماید.

لوفت هانزا، چندین هفته است درگیر مذاکره با دولت آلمان برای دریافت یاری است تا با آنچه رکود طولانی مدت در انجام سفر گفته می گردد، مقابله کند، اما در خصوص اینکه در عوض این حمایت چقدر از کنترل خود را (به دولت) بدهد، در حال چانه زنی است.

رقبای این شرکت، نظیر ایرفرنس، امریکن ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز و دلتا ایرلاینز نیز در کوشش برای دریافت یاری دولتی هستند.

لوفت هانزا اعلام نموده است انتظار می رود شرایط این قرارداد شامل معافیت از پرداخت سود سهام در آینده و محدودیت هایی در پرداخت های مدیریتی باشد. این طرح شامل 3 میلیارد یورو (3.27 میلیارد دلار) وام از بانک دولتی KfW و دریافت 20 درصد سهام این شرکت توسط آلمان و اوراق قابل تبدیل که بتواند بعدا با 5 درصد سهام این شرکت معاوضه گردد، است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1028

به "توافق میلیارد ها یورویی شرکت لوفت هانزا با دولت آلمان بر سر بسته کمکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق میلیارد ها یورویی شرکت لوفت هانزا با دولت آلمان بر سر بسته کمکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید