توهم توطئه فرهاد مجیدی؛ اخراج نوبتی استقلالی ها!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، فرهاد مجیدی فصل گذشته هم که در استقلال بود با بعضی عوامل نزدیک به تیم دچار مسائل و اختلافاتی شد؛ شاید یکی از عجیب ترین موارد اختلافی او با مدد جباری تدارکات استقلال بود!

توهم توطئه فرهاد مجیدی؛ اخراج نوبتی استقلالی ها!

آقا مدد را استقلالی ها سالهاست که می شناسند و طبعا چنین اتفاقتی برای آنها عجیب و غیرقابل باور بود. بزرگانی مانند ناصر حجازی و منصور پورحیدری، هرگز وارد مقوله هایی از این دست نمی شدند و سعی می کردند افرادی مانند مدد جباری را زیر بال و پر خود بگیرند. مجیدی اما راه و روشی متفاوت را انتخاب نموده است؛ او حالا پس از جدایی خلق الساعه فراز کمالوند، عذر تعدادی از افراد حاضر در نیمکت را که مسئولیت فنی هم در تیم نداشتند خواست؛ از پزشک استقلال بگیرید تا مدیر رسانه ای و حتی فیلمبردار باشگاه!

اینکه در سر مجیدی چه می گذرد و او در استقلال به دنبال چیست هنوز برای خیلی ها نامشخص است اما گفته می گردد او از درز بعضی اخبار به بیرون باشگاه دل خوشی ندارد. حالا خیلی ها منتظرند تا ببینند مجیدی پس از دور زدن تعدادی از عوامل نزدیک تیم، خاتمه جاسوس موردنظر را پیدا و به طرفداران معرفی می نماید یا او از این تغییر و تحولات منظور دیگری دارد!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1675

به "توهم توطئه فرهاد مجیدی؛ اخراج نوبتی استقلالی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهم توطئه فرهاد مجیدی؛ اخراج نوبتی استقلالی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید