توپ های لیگ قهرمانان آسیا را بهره ببرید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی پیش از رویارویی تیمش در برابر تیم ماشین سازی تبریز، در نشست خبری گفت: هفته گذشته بازی ماشین سازی و استقلال را دیدم و به خطیبی به خاطر بازگشتش به لیگ برتر و تیم جوانی که درست نموده تبریک می گویم البته جای بسیاری از جمله دایی، کریمی و خداداد عزیزی خالی است.

توپ های لیگ قهرمانان آسیا را بهره ببرید

وی از بررسی بازی استقلال و ماشین سازی گفت و اضافه نمود: بازی ماشین سازی در برابر استقلال را بررسی کردیم و دیدیم که ماشین سازی چقدر خوب بازی می نماید اما ما هم در گرمای بوشهر در برابر شاهین بازی نموده و پیروز شدیم و آمادگی لازم را داریم.

قلعه نویی با بیان اینکه هدف نخست ماشین سازی گل نخوردن است اضافه نمود: ما بعد از بازی با شاهین، فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم چرا که در شرایط بوشهر بازی کردن، نیاز به 2 روز ریکاوری داشت و به همین علت ما فرصتی برای استراحت نیافتیم.

وی با ذکر اینکه کی روش استنلی در لیست 18 نفره سپاهان واقع شده است اضافه نمود: کی روش استنلی کوشش می نماید به شرایط ایده آل برسد و فعلا جزء لیست 18 نفره ما برای بازی در برابر ماشین سازی است ولی این موضوع که چقدر می تواند برای ما بازی کند، بعد از تمرین امشب معین خواهد شد. در مجموع استنلی بازیکن بسیار خوبی است که برای رسیدن به شرایط خوب، بسیار کوشش نموده است. معمولا برزیلی ها بازیکنانی هستند که هم به تمرین و هم به مسابقه علاقه دارند.

سرمربی طلایی پوشان پیرامون موافقت نشدن با درخواست سپاهان برای تعویق بازی این تیم در برابر ماشین سازی گفت: شاید اگر این درخواست از طرف هر تیمی به جز سپاهان بود، با آن موافقت می شد. سپاهان آینده نگر است و اهداف خوبی دارد و واقعا یک باشگاه است و هم کار ورزشی می نماید هم فرهنگی و صرفا یک تیم نیست. من از این باشگاه تشکر می کنم.

وی خریدهای سپاهان را خریدهایی معقول مطرح نمود و اضافه نمود: اگرچه همه خواسته های ما به طور کامل انجام نشده اما متناسب با بودجه ای که داشتیم که البته از نصف بودجه سایر تیم های مدعی کمتر هم هست، خریدهای معقولی انجام دادیم؛ هنوز یک جای خالی داریم که آن را برای نیم فصل پر خواهیم کرد. باشگاه هم تمام کوشش خود را در این زمینه به کار گرفت و از هیچ کوششی دریغ نکرد. امیدوارم بازیکنان جدید، با تیم هماهنگ تر بشوند.

قلعه نویی درباره اصلاح ساختار استادیوم ها توسط سازمان لیگ توضیح داد: من 10 سال پیش درباره این اصلاحات حرف زدم که همان موقع دشمنان من ده ها مقاله علیه من نوشتند. هر چیزی که به فوتبال ما یاری کند، خوب است. اگرچه الان هم برای بعضی نورچشمی ها کدخدامنشی اجرا شده، اما امیدوارم این اصلاحات ادامه دار باشد. وقتی وضعیت بازی های خارجی را می بینم واقعا به حال فوتبال خودمان افسوس می خورم.

وی با تاکید بر لزوم حرکت رو به قانون اضافه نمود: ما در مسائل زیادی مشکل داریم که باید اصلاح شوند. به ویژه در چمن استادیوم ها که در فصل پاییز و زمستان، اصلا نمی گردد در آن بازی کرد. من وقتی کشورهای عربی مثل قطر را می بینم افسوس می خورم. در لیگ یک که شرایط فاجعه آمیز است و امیدوارم سازمان لیگ فکری هم برای آن بکند تا فوتبال ما رو به جلو و همراه با اخلاق پیش برود.

سرمربی سپاهان از تمایل سپاهان برای جذب امید ابراهیمی گفت و اعلام نمود: ما به دنبال 2 امید بودیم که نورافکن را جذب کردیم اما ابراهیمی خودش می خواست در قطر بماند و وقتی خودش بخواهد، از ما کاری ساخته نیست و نتوانستیم او را هم به سپاهان بیاوریم.

وی از نارضایتی بازیکنان سپاهان از توپ های جدید لیگ برتر اطلاع داد و در پاسخ به پرسشی پیرامون کیفیت این توپ ها اضافه نمود: نکند می خواهید 4 سال محروم شوید که این سوال ها را می پرسید؟ من بعد از 40 سال مربی گری، حرفی که می زنم شاید کارشناسی شده تر باشد. بالاخره هر توپی عمری دارد و تاریخ مصرفی و ما باید ببینم اصلا این توپ هایی که می گویند از در آلمان و هلند هم استفاده شده به کیفیت چمن ما می خورد یا نه؟ من پیشنهاد می دهم از توپ های لیگ قهرمانان آسیا که مورد تایید AFC هم هست استفاده نمایند چراکه تیم های آسیایی باید ناگهان توپ های لیگ برتر را کنار بگذارند با توپ های لیگ قهرمانان آسیا تمرین نمایند.

قلعه نویی به کیفیت چمن استادیوم نقش دنیا اشاره و اعلام کرد: برای اینکه این چمن برای همواره اصلاح گردد، باید به طور کلی آن را عوض کرد و ما فعلا یکی دو سال با همین کار می کنیم تا بالاخره همه چیز درست گردد. البته تابش یکی از مدیرانی است که بعد از انقلاب، همه شاخصه های یک مدیر را و هم مربی بوده، هم بازیکن و هم مدیر و همه جوانب را هم در نظر می گیرد.

وی بازگشت محمدحسن انصاری فرد به پرسپولیس را تبریک گفت و اضافه نمود: البته باید بازگشت محمدحسن انصاری فرد به پرسپولیس را تبریک بگویم؛ او هم به خوبی شرایط بازیکن و مربی را درک می نماید.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه قرار است یک قرارداد جدید برای چمن امضا گردد اضافه نمود: تابش واقعا برای باشگاه کوشش می نماید. سپاهان هم باشگاهی با 3 هزار ورزشکار حرفه ای است و مدیریت آن کار دشواری است. باشگاه سپاهان در حال تنظیم یک سند چشم انداز است که در نوع خود کار جدیدی است. گویا قرار است قرارداد جدیدی برای چمن امضا گردد که زیرساخت ها را تغییر دهند اما این کار نیازمند 2 ماه زمان است و اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست.

سرمربی سپاهان درباره الکترونیکی شدن بلیط فروشی ها اضافه نمود: بلیط فروشی ها هم باید جا بیافتد و این کار کمی زمان لازم دارد ولی باعث راحتی طرفداران می رود و هر کسی روی جایگاه خودش می نشیند.

به گزارش خبرنگاران، سپاهانی ها، با پیروزی سه بر صفر در برابر شاهین شهرداری بوشهر، و صدر نشینی از روحیه بسیار بالایی برخوردارند اما کار آسانی در برابر ماشین سازی ندارند چراکه ماشین سازی نیز هفته گذشته با تک گل اتابک زارعی از سد استقلال گذشته و با انگیزه به اصفهان سفر نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 306

به "توپ های لیگ قهرمانان آسیا را بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ های لیگ قهرمانان آسیا را بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید