تیم جوان سایپا را به خوبی بررسی نموده ایم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا اکبرپور ظهر امروز آدینه در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل سایپا در تبریز گفت: طی هفته ای که پشت سر گذاشتیم، حواشی داشتیم که خدا را شکر همه را جمع کردیم و با یاری آقای زنوزی موضوع حل شد. طی دو هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم تا بچه ها به آن شرایطی که می خواهیم برسند.

تیم جوان سایپا را به خوبی بررسی نموده ایم

وی اضافه کرد: سایپا تیم جوانی است؛ این تیم را به خوبی بررسی نموده ایم و روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار نموده ایم. امیدوارم که بازیکنان بتوانند توانایی های خودشان را به رخ حریف بکشند و بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی ماشین سازی با تشکر از مالک باشگاه یادآور شد: از آقای زنوزی یک تشکر ویژه می کنم؛ مردی که سرمایه اش را برای این فوتبال گذاشته و ما باید قدر چنین آدم هایی که از جیبش برای فوتبال هزینه می نمایند را بدانیم و دلسردشان نکنیم. اگر یک جاهایی هم به مشکل خوردند باید یاری شأن کنیم تا با دلگرمی با این فوتبال خرج نمایند. حواشی هم که به وجود آمده بود، خدا را شکر حل شد. آقای زنوزی یاری کردند و تیم را جمع و جور کردیم.

اکبرپور در پایان گفت: درصدی از قرارداد بازیکنان هم که قرار بود به آنها پرداخت گردد، پرداخت شد. امیدوارم که در آینده هم این فرایند ادامه باشد. قول داده اند که به زودی درصد دیگری از قرارداد بازیکنان را بدهند. همه بازیکنانمان بدون توجه به مسائل اقتصادی آمده اند و کار می نمایند و پول برایشان مهم نیست اما هر چقدر در زمینه اقتصادی مشکلاتمان کمتر گردد روحیه شأن بالا می رود و توانایی شأن نسبت به شرایط قبلی بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1688

به "تیم جوان سایپا را به خوبی بررسی نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم جوان سایپا را به خوبی بررسی نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید