جدایی چند بازیکن کار استقلال را سخت کرد، مجیدی باید مراقب باشد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، صادق ورمزیار در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: آبی پوشان روزهای پرالتهابی را در جابجایی می گذرانند بخصوص طرفداران که نگران شرایط تیم هستند و نمی خواهند همچون چند سال گذشته باز هم دستشان از جام کوتاه بماند. چند بازیکن جوان به استقلال اضافه شده اند اما چند مهره تاثیرگذار از جمع آبی پوشان جدا شدند که این می تواند برای استقلال زنگ خطر باشد.

جدایی چند بازیکن کار استقلال را سخت کرد، مجیدی باید مراقب باشد

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: فرهاد مجیدی سالها در استقلال بازی نموده، او تجربه زیادی دارد و امیدوارم بتواند یک تیم خوب را برای فصل آینده ببندد. این روزها انتظار هواداران از مجیدی بیشتر شده خصوصا اینکه برای فصل تازه تیم را با تفکرات خودش می بندد و اگر نتواند نتیجه بگیرد باید جوابگوی هواداران باشد.

ورمزیار در مورد انتقال مهدی قائدی به یکی از تیم شباب الاهلی گفت: قائدی در این دو، سه سال اخیر تاثیرگذارترین بازیکن برای استقلال بود. حرکت های انفجاری او و گلزنی های این بازیکن به استقلال یاری زیادی کرد اما تعیین بود یک روز از استقلال خواهد رفت. اگر چه همه دوست داشتند او به اروپا برود زیرا در آنجا بیشتر دیده می شد اما او کشورهای عربی را پذیرفت و باید هواداران بدانند که این بازیکن دیگر در استقلال نیست. بنابراین کادر فنی باید یک جایگزین مناسب برای این بازیکن گلزن پیدا کند.

کاپیتان پیشین استقلال اضافه کرد: جدایی بازیکنانی چون میلیچ، دیاباته، قائدی، نادری تا حدودی شرایط را برای استقلال سخت نموده است و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم در چند روز آینده مجیدی جای این بازیکنان با تجربه و تاثیرگذار را چگونه پر خواهد نمود.

وی در مورد نگرانی هواداران استقلال از شرایط کنونی اعلام کرد: نگرانی هواداران استقلال را کاملا درک می کنم. آنها هر روز مقابل باشگاه می فرایند و این نشان می دهد که آنها عاشق تیم شان هستند و دلواپسی های زیادی دارند اگر چه در این روز رفتار خوبی هم با آنان نشده اما باید شکیبا باشند و اجازه دهند کادر فنی بر اساس نیازش بازیکنان مورد نظر را جذب کند. شاید یک بازیکن مورد علاقه هواداران باشد اما با تفکرات کادر فنی جور در نیاید. بنابراین ضروری است هواداران از بازیکنان تازه و کادر فنی حمایت نمایند تا استقلال بتواند با آغاز فصل تازه حضوری پرقدرت در لیگ داشته باشد.

ورمزیار در انتها در مورد ملاقات استقلال برابر الهلال عربستان که 22 شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: الهلال بازیکنان صاحب نام و گران قیمتی را جذب نموده، آنها در پی قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل هستند و کوشش زیادی می نمایند تا با جذب بازیکنان عظیم به این افتخار مهم دست پیدا نمایند. در مقابل، استقلال روزهای پراسترسی را می گذراند. تمرینات این تیم دو، سه روز است که آغاز شده. شرایط برای استقلال سخت است اما اعتقاد دارم بارها این رخ داده که آبی ها مقابل تیم های پرمهره ایستادند و در انتها برنده شدند. بنابراین، این بار هم استقلال می تواند با غیرت ایرانی و تعصبی که در بازیکنانش وجود دارد بر این تیم متمول غلبه نموده و به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1815

به "جدایی چند بازیکن کار استقلال را سخت کرد، مجیدی باید مراقب باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی چند بازیکن کار استقلال را سخت کرد، مجیدی باید مراقب باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید