حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال، برگزاری مراسم معارفه باقری در حضور عزیزی خادم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مراسم معارفه مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال، برگزاری مراسم معارفه باقری در حضور عزیزی خادم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در آموزشگاه ملی فوتبال کشورمان شروع شد.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که در این جلسه تمرینی حضور داشت، ابتدا برای ملی پوشان صحبت کرد و سپس مراسم معارفه کریم باقری برگزار گردید.

باقری که با لباس شخصی در تمرین حضور یافته بود، پس از معارفه به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی با بازیکنان تیم خوش و بش کرد.

پس از گذشت پنج دقیقه از شروع تمرین و انجام مراسم معارفه مربی جدید تیم ملی ایران، مدیران و مسئولان حاضر در زمین از آن خارج شدند تا دراگان اسکوچیچ با صحبت های خود، تمرینات را شروع کند.

14 بازیکن در تمرین حضور داشتند که شامل دو دروازه بان و 12 بازیکن در سایر پُست ها می شد.

بازیکنان پس از چند دقیقه دویدن و گرم کردن، به کار با توپ پرداختند. سپس دروازه بان ها به صورت جداگانه با مربی اختصاصی تمرین کردند و بازیکنان دیگر به کار با توپ ادامه دادند.

سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند. بخشی از آنها، پاسکاری و ضربات سر را تمرین کردند و بخش دیگر با چهار دروازه کوچک به تمرین تاکتیکی، پرس و دیگر موارد فنی پرداختند.

سردار آزمون، کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش، سه لژیونر غایب تیم ملی بودند که با اعلام سرپرست تیم ملی، آماده نبودن نتیجه تست PCR دلیل غیبت آنها بوده است.

با وجود اینکه اعلام شده بود تمرین به مدت 15 دقیقه برای خبرنگاران باز است، آنها با مساعدت دراگان اسکوچیچ به مدت 30 دقیقه در تمرین حاضر بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1699

به "حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال، برگزاری مراسم معارفه باقری در حضور عزیزی خادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال، برگزاری مراسم معارفه باقری در حضور عزیزی خادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید