حسین ماهینی: 60 درصد تیم ما مصدوم است اما با غیرت و درد بازی می کنیم فقط به خاطر طرفداران، شانس صعود ما و الدحیل برابر است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، حسین ماهینی اعتقاد دارد تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شانس برابری دارند.

حسین ماهینی: 60 درصد تیم ما مصدوم است اما با غیرت و درد بازی می کنیم فقط به خاطر طرفداران، شانس صعود ما و الدحیل برابر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا, گفت: بازی خیلی سختی پیش رو داریم و بعد از بازی رفت صحبت گردیده بود که ما بازی خوبی مقابل الدحیل انجام دادیم. فکر می کنم شانس صعود دو تیم 50-50 است. البته ما امید زیادی به حضور طرفداران در استادیوم آزادی داریم.

60 درصد تیم ما مصدوم است اما با غیرت و درد بازی می کنیم فقط به خاطر طرفداران مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اضافه نمود: پتانسیل بزرگ تیم ما حضور طرفداران است و مانند سه چهار بازی قبلی مان در لیگ قهرمانان آسیا منتظر حضور 100 هزار طرفدار هستیم و 40 میلیون طرفدار دیگر هم در خانه ما را دعا می نمایند. هدف باشگاه و بازیکنان این است که این طرفداران را خوشحال نمایند. حدود 60 درصد از بازیکنان ما مصدومیت هایی دارند، اما باغیرت و درد بازی می نمایند، فقط به خاطر طرفداران. فردا هم کوشش می کنیم نتیجه ای به دست بیاوریم تا باعث خوشحالی آنها شویم.

می دانیم الدحیل مقابل ما عقب نمی نشیند و می خواهد گل اول را بزند کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم نباید مقابل الدحیل گلی دریافت کند و در این صورت کار سرخپوشان سخت خواهد شد، توضیح داد: بازی در لیگ برتر و آسیا متفاوت است و خوشبختانه بچه های ما تجربه خوبی دارند. در لیگ اکثر تیم ها مقابل ما دفاعی بازی می نمایند، اما ما مقابل الدحیلی بازی می کنیم که یکی از بهترین تیم هاست و بهترین مربی و بازیکنان را نیز در اختیار دارد. بازیکنان پرسپولیس می دانند که این تیم مقابل ما عقب نمی نشیند و دنبال این هستند که گل اول را به ثمر رسانده و خیال شان راحت گردد. ما جلساتی را برگزار و تیم حریف را آنالیز نموده ایم. می دانیم الدحیلی ها دنبال چه چیزی هستند. صددرصد تمرکز داریم تا موفق شویم.

طرفداران بهانه به دست دیگران ندهند ماهینی همچنین خاطر نشان کرد: نکته ای که من می خواهم به آن اشاره کنم این است که امیدوارم طرفداران ما مثل همیشه حضور پرشوری در استادیوم داشته باشند و ما قطعاً به حمایت آنها احتیاج داریم، اما از آنجا که در صورت صعود ما به مرحله بعد در بازی برگشت هم میزبان هستیم، خیلی مهم است که طرفداران ما طوری رفتار نمایند که خدایی نانموده اتفاقی برای تیم حریف یا داور مسابقه رخ ندهد که خدایی ننموده بهانه ای دست آنها بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 46

به "حسین ماهینی: 60 درصد تیم ما مصدوم است اما با غیرت و درد بازی می کنیم فقط به خاطر طرفداران، شانس صعود ما و الدحیل برابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین ماهینی: 60 درصد تیم ما مصدوم است اما با غیرت و درد بازی می کنیم فقط به خاطر طرفداران، شانس صعود ما و الدحیل برابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید