خبرنگاران بانک توسعه تعاون زنجان 42میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، زنجان - خبرنگاران - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال 42 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از سوی این بانک به متقاضیان در استان پرداخت شده است که در این زمینه رتبه سوم کشوری را کسب نموده ایم.

خبرنگاران بانک توسعه تعاون زنجان 42میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

مسعود کردستانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ارتقای صندلی بخش تعاون در استان و توسعه فضای کسب و کار در این بخش را از اولویت های بانک توسعه تعاون برشمرد و اضافه نمود: اجرای برنامه در این راستا در قالب پرداخت تسهیلات برای راه اندازی طرح های تولیدی و اشتغالزا با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی دنبال می گردد.

وی گفت: سال گذشته 118 میلیارد تومان تسهیلات از سوی شعب بانک توسعه تعاون در استان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان با بیان اینکه در 10 ماهه اخیر میزان اعتبار جذب و پرداخت شده این بانک در استان ازمحل طرح اشتغال پایدار روستایی از 45درصد به 82درصد افزایش یافته است، گفت: تا کنون در مجموع 42 میلیارد و 500 میلیون تومان به 276 طرح از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

کردستانی اضافه نمود: در زمینه مشاغل خانگی نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب 150 طرح، تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ظهار داشت: از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه نیز در مجموع 25میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در استان پرداخت شده که 12 میلیارد تومان در بخش صنعت و 13 میلیارد تومان در بخش کشاورزی بوده است و از این حیث با تحقق 70 درصدی برنامه، رتبه نخست کشوری را داریم.

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک صددرصد دولتی با هشت شعبه در استان زنجان فعالیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1156

به "خبرنگاران بانک توسعه تعاون زنجان 42میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک توسعه تعاون زنجان 42میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید