خبرنگاران برگزاری 6 مراسم عروسی در تکاب متوقف شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار تکاب گفت: تیم های نظارت ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا در راستای اجرای مصوبه های شرایط قرمز شیوع بیماری کووید 19 در 2 روز گذشته از برگزاری 6 مراسم عروسی در مناطق مختلف این شهرستان جلوگیری کردند.

خبرنگاران برگزاری 6 مراسم عروسی در تکاب متوقف شد

امیر ستوده فر روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این مراسم عروسی در تالارها و محوطه های باز نزدیک منازل مسکونی برگزار می شد که با حضور و هشدار دستگاه های اجرایی عضو ستاد کرونا این شهرستان، برگزاری آنها متوقف و از ازدحام جمعیت در آن جلوگیری شد.

وی اعلام کرد: همچنین به دنبال اعلام شرایط قرمز شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا طی 2 روز گذشته یک باب تالار پذیرایی و چهار آرایشگاه زنانه متخلف که مصوبات ستاد کرونا را نادیده گرفته و فعالیت واحد صنفی خود را تعطیل نکرده بودند، پلمب شد.

فرماندار تکاب با بیان اینکه با متخلفان و صنوف مشمول جدول گروه های شغلی 2، سه و چهار که فعالیت خود را تعطیل نکرده اند با عنوان تهدید علیه بهداست عمومی برخورد قضایی خواهد شد، گفت: محدودیت و ممنوعیت های شدید در خیابان ها و معابر عمومی پُرتردد شهر تکاب اعمال و با خودروهای با پلاک غیربومی که در داخل شهر تردد می نمایند به طور جدی برخورد می گردد.

ستوده فر، با اشاره به اینکه شریان های اصلی رفت و آمد شهر تکاب در ساعت های شلوغ و پُرتردد جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و خودروها مسدود می گردد ادامه داد: اکیپ های نظارتی ستاد مقابله با بیماری کووید-19 شامل فرمانداری، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت دائمی و شبانه روزی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی و فرایند تعطیلی صنوف مربوط به گروه های شغلی 2، سه و چهار نظارت می نمایند و با متخلفان و اصنافی که به فعالیت خود همچنان ادامه دهند برخورد خواهند کرد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که از دی ماه سال گذشته تا به امروز در شرایط نارنجی و زرد بیماری کووید 19 بود اما طبق اعلام وزارت بهداشت از روز، چهارشنبه هفته جاری پس از گذشت 100 روز دوباره در شرایط قرمز کرونایی نهاده شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه 1398 تا به امروز 94 نفر در تکاب بر اثر ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1620

به "خبرنگاران برگزاری 6 مراسم عروسی در تکاب متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری 6 مراسم عروسی در تکاب متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید