خبرنگاران دولت اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی روستایی کرمانشاه اختصاص داده است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت اعتبارات خوبی در قالب برنامه ها و طرح های مختلف برای اشتغالزایی روستایی این استان اختصاص داده، گفت: مسئله ای در تامین اعتبارات اشتغالزایی روستایی نداریم.

خبرنگاران دولت اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی روستایی کرمانشاه اختصاص داده است

هوشنگ بازوند دوشنبه شب در حاشیه بازدید از واحد فراوری پوشاک سانیار در روستای لیلمانج سنقر و کلیایی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: سال جاری علاوه بر اعتباراتی که به بحث اشتغال روستایی اختصاص دادند، 600 میلیارد تومان هم در بحث زلزله اعتبار گرفتیم و یکی از استان هایی هستیم که نسبت به سایر استان ها در توزیع اعتبارات و شغل های ایجاد شده وضعیت مطلوب تری داریم.

او گفت: هنوز مقداری از اعتبارات سال گذشته باقی مانده و امروز هم از آقای امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خواهش کردیم 100 میلیارد تومان در این رابطه اضافه کند که بتوانیم اعتبارات اشتغال روستایی را پرداخت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه گفت: اعتبار جداگانه ای هم برای روستاهای شهرستان های مرزی گرفته ایم و اگر هم اعتبار کم بیاوریم دوباره تقاضای اعتبار می کنیم تا متقاضیان بتوانند از این وام 6 درصدی استفاده نمایند.

بازوند اضافه نمود: اگر یک موقعی اعتبارات با بهره 6 درصدی هم تمام گردد از محل یاری های فنی اعتباری 50 درصد کل سودشان را می توانیم پرداخت کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به همراه استاندار کرمانشاه عصر دوشنبه از کارخانه فراوری پوشاک سانیار در روستای لیلمانج سنقر و کلیایی بازدید کردند.

این واحد فراوریی از 6 ماه قبل در این روستا راه اندازی شده و اکنون 110 نفر در آن مشغول به فعالیت هستند.

اکنون 60 دستگاه چرخ خیاطی در این واحد فعال است و سالانه یک میلیون و 200 هزار ثوب پوشاک و لباس راحتی مردانه فراوری می گردد.

روستای لیلمانج در 6 کیلومتری سنقر و کلیایی واقع شده است و سنقر نیز در 85 کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه واقع شده است.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 622 روستا و 34 شهر دارد.

3033/8066

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 228

به "خبرنگاران دولت اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی روستایی کرمانشاه اختصاص داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دولت اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی روستایی کرمانشاه اختصاص داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید