خبرنگاران شهروندان اخبار حوادث را از منابع خبری رسمی کرمان پیگیری کنند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کرمان - خبرنگاران - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، آتش سوزی یک کارخانه ترقه سازی را که در فضای مجازی به شهر کرمان نسبت داده شده رد کرد و گفت: شهروندان اخبار حوادث را از منابع خبری و رسانه های رسمی این استان پیگیری کنند.

خبرنگاران شهروندان اخبار حوادث را از منابع خبری رسمی کرمان پیگیری کنند

به گزارش خبرنگاران، رضا میرزایی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با رد خبر وقوع این حادثه در شهر کرمان اضافه نمود: خوشبختانه چنین حادثه ای در شهر کرمان رخ نداده و این آتش سوزی مربوط به یک کارخانه ترقه سازی در کشور روسیه است که به عنوان آتش سوزی در شهر کرمان در شبکه های مجازی در حال انتشار است.

وی با تأکید بر اینکه این فیلم هیچ ربطی به شهر کرمان ندارد، گفت: به دلیل جذابیت و هیجان کلیپ این حادثه، برخی اعضا و صاحبان گروه ها و کانال ها با نسبت دادن این حادثه به شهر کرمان موجب شایعه پراکنی و گمراه کردن مردم و افکار عمومی شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، به شهروندان توصیه کرد که برای دریافت اخبار از کانال های معتبر و خبرگزاری های رسمی این استان، اقدام کنند.

وی گفت: مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اخبار حوادث را در صورت وقوع در راستای رعایت نکات ایمنی به صورت دقیق به اطلاع شهروندان می رساند.

میرزایی ادامه داد: اخبار حوادث با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت حفظ جان شهروندان و رعایت نکات ایمنی به صورت مداوم از مراجع رسمی اطلاع رسانی می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1408

به "خبرنگاران شهروندان اخبار حوادث را از منابع خبری رسمی کرمان پیگیری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان اخبار حوادث را از منابع خبری رسمی کرمان پیگیری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید