خبرنگاران نقد منصفانه باید اخلاق مدار و برای آبادانی کشور بیان گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خرم آباد - خبرنگاران - رییس دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه نقد مخرب و مغرضانه هیچ دستاوردی برای کشور ندارد، گفت: نقد منصفانه باید اخلاق مدار و در جهت پیشرفت و آبادانی کشور بیان گردد.

خبرنگاران نقد منصفانه باید اخلاق مدار و برای آبادانی کشور بیان گردد

خسرو عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه نقدها باید بر اساس اخلاق اسلامی و منصفانه بیان گردد، اضافه کرد: رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در نفی هتک حرمت مسئولان، خط بطلانی بر بی اخلاقی ها بود.

این استاد دانشگاه گفت: بیان نقدها و ایرادات جاری در سطح کشور باید بر اساس انصاف و وجدان و در جهت بهبود امور بیان گردد.

وی با بیان اینکه هیچگاه نباید اجازه دهیم نقدها مغرضانه و مخرب بیان گردد ادامه داد: نقد مغرضانه باعث قفل شدن کارها می گردد و هیچ گشایشی در پی نخواهد داشت.

عزیزی با تاکید براینکه رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب همواره فصل الخطاب تمام امور کشور است، گفت: بعضی افراد در فضای مجازی با انتشار مطالبی سعی در تخریب چهره ها و توهین به مسولان دارند در حالی که نقد منصفانه باید اخلاق مدار و در جهت پیشرفت و آبادانی کشور بیان گردد.

رییس دانشگاه لرستان مطرح کرد: مسولان همواره باید جوابگو و نقدپذیر باشند اما فقط نقد منصفانه و با اخلاق اسلامی می تواند در جهت برطرف چالش ها و بهبود اوضاع کشور گام بردارد.

وی گفت: هیچ مدیر و مسولی نباید ادعا کند که تصمیات و اقدامات اجرا شده بدون هیچ عیب و نقصی اجرا شده است اما نقدها نیز باید سازنده و بدون غرض ورزی عنوان شوند.

عزیزی تاکید نمود: اینگونه نقدهای دور از انصاف و تخریب کننده باعث سواستفاده دشمنان خواهد شد و نتیجه مثبتی برای کشور و ملت به دنبال نخواهد داشت.

وی گفت: بزرگان، علما و روحانیون همواره تاکید بر رعایت دستورات و شئونات دینی و اسلامی دارند چراکه رفتار و گفتار سازنده تاکید اسلام و بزرگان است.

رییس دانشگاه لرستان گفت: نقد مغرضانه جز تضعیف دولت و نظام هیچ حاصلی برای ملت نخواهد داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران نقد منصفانه باید اخلاق مدار و برای آبادانی کشور بیان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نقد منصفانه باید اخلاق مدار و برای آبادانی کشور بیان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید