خبرنگاران نیکوکار گنبدی 50 میلیارد ریال به بیمارستان این شهر یاری کرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، گنبدکاووس - خبرنگاران - رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس گفت: مهدی چوپانی نیکوکار جوان ساکن این شهرستان مبلغ 50 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات مورد احتیاج این مرکز درمانی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران کرونایی اهدا کرد.

خبرنگاران نیکوکار گنبدی 50 میلیارد ریال به بیمارستان این شهر یاری کرد

دکتر فرید عابدی روز یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: دستگاه برانک اسکوپ و پمپ های سرم بخش های آی سی یو و سی سی یو و بیست دستگاه غربالگری سرطان از جمله تجهیزات مهم مورد احتیاج بیمارستان پیامبر اعظم(ص) به عنوان بیمارستان پایلوت پذیرش بیماران کرونایی در شرق گلستان است که توسط این نیکوکار خریداری و تحویل شد.

وی بابیان اینکه استفاده از تجهیزات اهدایی این نیکوکار گنبدی امروز با حضور مسوولان حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شروع شد، اضافه نمود: از ابتدای شیوع کووید 19 تا به امروز، نیکوکاران گنبدی مبلغ 200 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و لوازم مراقبتی و نیز ساخت مرکز جامع سلامت بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اهدا کردند.

دکتر عابدی با قدردانی از مشارکت خیران گنبدی برای یاری به بهبود امکانات درمانی، اضافه نمود: در کنار یاری های نیکوکاران به بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم قول داده مشکل کمبود نیروی متخصص و کادر درمانی این بیمارستان را برای خدمات دهی بهتر به بیماران رفع کند.

گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت دارای چهار بیمارستان دولتی از جمله پیامبر اعظم(ص)، 2 بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان نیمه دولتی متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس اعلام امروز یکشنبه سخنگوی وزارت بهداشت در 24 ساعت گذشته، 216 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 15 هزار و 700 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1174

به "خبرنگاران نیکوکار گنبدی 50 میلیارد ریال به بیمارستان این شهر یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیکوکار گنبدی 50 میلیارد ریال به بیمارستان این شهر یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید