خبرنگاران گوشت تنظیم بازار در خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و 763 تن گوشت مرغ و قرمز به منظور تنظیم بازار استان توزیع شده است.

خبرنگاران گوشت تنظیم بازار در خراسان رضوی توزیع شد

سعادت علی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این میزان گوشت توزیع شده شامل گوشت مرغ و قرمز منجمد و گوشت گرم گوسفندی می شود که در دو بخش دولتی و خصوصی در بازار عرضه شده است.

وی اضافه کرد: هزار و 163 تن از این میزان توسط بخش دولتی و بقیه که حدود 600 تن است توسط بخش خصوصی توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در این چهار چوب بخش دولتی 575 تن مرغ منجمد، 514 تن گوشت منجمد گوساله و حدود 74 تن گوشت گرم گوسفندی توزیع کرده است.

علی نیا اضافه کرد: این میزان توزیع گوشت مرغ و قرمز تنظیم بازار در مقایسه با مدت مشابه پارسال 70 درصد کاهش داشته است که علت آن هم متعادل تر بودن بازار این محصولات در استان طی امسال است.

وی اضافه کرد: هدف از توزیع گوشت تنظیم بازار، ایجاد تعادل در قیمت محصول و تامین نیاز مردم است که خوشبختانه با توجه به تعادل نسبی بازار، ضرورت و نیاز به توزیع گوشت تنظیم بازار امسال بسیار کمتر از پارسال بوده است.

حدود 10 درصد جمعیت دامی کشور به ظرفیت 15 میلیون راس در خراسان رضوی وجود دارد و این استان سالانه 76 هزار تن گوشت قرمز، 153 هزار تن گوشت سفید و 140 هزار تن تخم مرغ تولید می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 843

به "خبرنگاران گوشت تنظیم بازار در خراسان رضوی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گوشت تنظیم بازار در خراسان رضوی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید