خبرنگاران 80 درصد داوطلبان از برگزاری کنکور دکتری 99 اظهار رضایت کردند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تهران- خبرنگاران- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 80 درصد داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری 99 از برگزاری این آزمون اظهار رضایت کردند.

خبرنگاران 80 درصد داوطلبان از برگزاری کنکور دکتری 99 اظهار رضایت کردند

منصور غلامی روز شنبه با حضور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری کنکورهای سال 99، گفت: هیچ مسئله ای برای برگزاری آزمون های پیش روی سال 99 نداریم.

وی اضافه نمود: گزارش مستندی از تک تک دانشگاه های استان ها و حوزه های برگزاری کنکور همچنین نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری 99 به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت شده است.

وزیر علوم درباره نظر داوطلبان نسبت به کنکور دکتری 99 گفت: بالای 80 درصد از داوطلبان از برگزاری این آزمون اظهار رضایت نموده اند.

به گفته غلامی، سازمان سنجش از موارد سوال شده در این نظرسنجی حتماً در برگزاری آزمون های بعدی استفاده می نماید.

وی تاکید نمود: در شرایط فعلی آمادگی خوبی برای برگزاری سایر کنکورها وجود دارد و همکاری وزارت علوم با وزارت بهداشت به ما در سایر آزمون ها یاری می نماید.

کنکور دکتری 99 تعداد 179 هزار و 704 داوطلب داشت که حدود 150 هزار نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کردند. نتایج اولیه این آزمون دهه نخست شهریورماه و نتایج نهایی انتها مهرماه منتشر می گردد.

به گزارش خبرنگاران، کنکور کارشناسی ارشد روزهای 16، 17 و 18 مردادماه و کنکور سراسری در روزهای 30 و 31 مردادماه و اول و دوم شهریورماه برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1187

به "خبرنگاران 80 درصد داوطلبان از برگزاری کنکور دکتری 99 اظهار رضایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 80 درصد داوطلبان از برگزاری کنکور دکتری 99 اظهار رضایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید