خبرنگاران 81 درصد پایتخت نشینان در خانه ورزش می نمایند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تهران- خبرنگاران- 81 درصد از شهروندان تهرانی به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مجموعه های ورزشی، برای سلامتی و نشاط خود در خانه به فعالیت ورزشی می پردازند.

خبرنگاران 81 درصد پایتخت نشینان در خانه ورزش می نمایند

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش روز پنجشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، نتایج نظرسنجی مجازی سازمان ورزش شهرداری تهران در مناطق 22 گانه تهران که به وسیله پرسشنامه الکترونیکی انجام شد نیز 63.5 درصد شرکت نمایندگان آن را زنان تشکیل می دادند، گویای آن است که با تعطیل شدن باشگاه ها و فعالیت های عمومی ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، 81 درصد از شهروندان ورزش را به خانه آورده و تمرینات خانگی ورزشی انجام می دهند.

همچنین بر اساس این نظرسنجی که بیش از 15 هزار نفر از شهروندان در آن شرکت کردند، 65.5 درصد از شرکت نمایندگان بصورت انفرادی و 34.5 درصد به همراه خانواده، ورزش در خانه انجام می دهند.

در این نظر سنجی 73 درصد شرکت نمایندگان سه روز یا بیشتر در هفته ورزش می نمایند.

همچنین 77.8 درصد از شرکت نمایندگان نیز از مطالب آموزشی و کلیپ های ورزش در خانه سازمان ورزش و مناطق اظهار رضایت داشته و 58.6 درصد شهروندان از کلیپ های ورزشی فراوری شده توسط سازمان و مناطق به نسبت مطالب دیگر برایشان رضایت بخش تر بوده است.

همچنین در این نظر سنجی تعداد 9.7 درصد از شهروندان به صورت مداوم در ایام قبل از کرونا هم در خانه ورزش می کردند و 33.4 درصد نیز در پارک ها و بوستان ها و 56.9 درصد از باشگاه های ورزشی استفاده می کردند.

19.8 درصد از شهروندان نیز افزایش وزن و 29.9 درصد کاهش وزن در طول ایام قرنطینه تجربه نموده اند و 50.4 درصد بدون تغییر مانده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 859

به "خبرنگاران 81 درصد پایتخت نشینان در خانه ورزش می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 81 درصد پایتخت نشینان در خانه ورزش می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید