خواهش پیرمرد 87 ساله که کرونا را شکست داد: مردم در خانه بمانند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، پیرمرد 87 ساله گنابادی با موفقیت کرونا را شکست داده و به زندگی عادی خود بازگشته اما از مردم خواهش می نماید در خانه بمانند.

خواهش پیرمرد 87 ساله که کرونا را شکست داد: مردم در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم از گناباد، به ملاقات فردی می رویم که همواره او را در لباس سبز و در ورودی مصلی گناباد در روز آدینه می دیدم، پیرمردی خوش رو که با جوانان به سبک خودشان و با پیرمردها به تناسب سن خودشان شوخی می کرد.

حدود 20 روزی بود که دیگر از وی خبری نبود که پس از پرس وجو متوجه شدیم به کرونا مبتلا شده اما حالش خوب است و به منزل آمده؛ برای تهیه مصاحبه به سراغ این مرد مهربان رفتیم. از بقیه افراد خانواده جدا بود در اتاقی جداگانه که رفت و آمدی به آن زیاد نبود؛ ماسک زدیم و برای احتیاط دستکش هم استفاده کردیم و به سراغ حاج احمد صداقت رفتیم.

مثل همواره با شوخی صحبتش را آغاز کرد؛ روحیه عجیبی داشت؛ انگار کرونا به او نزدیک نشده بود چه برسد به این که با کرونا دست و پنجه نرم نموده است؛ خودش از نحوه درگیر شدنش ابراز بی اطلاعی می کرد اما می گفت فکر کنم به خیابان رفتم محیطی آلوده بود و مبتلا شدم.

با همان لهجه گنابادی می گوید: از کرونا که هیچ، از بزرگتر از کرونا هم نمی ترسیم؛ ما مردم ایران هر چیزی را شکست می دهیم؛ روزی که تب و لرز کردم همه ترسیدند و بعد از مثبت شدن تستم همه نگران بودند اما من هیچ ترسی نداشتم زیرا اول به خدا ایمان داشتم و قسمت هر چه او بداند همان می گردد و دوم به پزشک و پرستاران ایمان داشتم.

اگر بگویم دوران راحتی بود دروغ گفته ام؛ سخت بود اما آنچه همواره به یک بیمار یاری می نماید؛ اعتماد به خدا و متوسل شدن به اوست که من در روی تخت بیمارستان همین را پیشه خود نموده بودم البته پرستارها و پزشکم مثل پدر خود از من مراقبت می کردند.

این پیرمرد 87 ساله گناباد که از بیماری کرونا بهبود یافته و امروز در منزل دوران نقاهت را می گذراند وقتی اسم از پرستار می بریم اشک در چشمانش جمع می گردد و می گوید: شما بیرون هستید و نمی بینید کجا دارند کار می نمایند، نیستید ببنید چه بیمارهایی را پرستاری می نمایند و در این شرایط به تو بگوید باباجان، پدرجان! هرچه فکر می کنم فقط خدا می تواند به یک نفر همچین توانی بدهد.

این پیرمرد گنابادی در خاتمه خاطرنشان می نماید: به مردم التماس می کنم به خاطر پدر و مادر خودشان، به خاطر خواهر و بردار خودشان هم شده در خانه این چند مدت را بمانند، دید و بازدید را هم می توان بعد انجام داد و کاری نکنیم که این دید و بازدید آخرین دید و بازدید ما باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 780

به "خواهش پیرمرد 87 ساله که کرونا را شکست داد: مردم در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهش پیرمرد 87 ساله که کرونا را شکست داد: مردم در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید