خوشحالی ترامپ از پیروزی بوریس جانسون در انتخابات انگلیس

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دونالد ترامپ اظهار کرد، بوریس جانسون در انتخابات انگلیس به پیروزی بزرگی رسیده و آمریکا و انگلیس حالا خواهند توانست توافق تجاری بزرگی را با یکدیگر امضا نمایند.

خوشحالی ترامپ از پیروزی بوریس جانسون در انتخابات انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پس از حمایت رای دهندگان از طرح بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس برای اجرای بریگزیت در 31 ژانویه، پیروزی حزب محافظه کار او در انتخابات این کشور بسیار محتمل به نظر می رسید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در این خصوص در توییتر نوشت: به نظر می رسد بوریس در انگلیس به پیروزی بزرگی دست یافته است.

او در توییت دیگری اظهار کرد: برای این پیروزی بزرگ به بوریس جانسون تبریک می گویم. انگلیس و آمریکا حالا آزاد خواهند بود تا پس از بریگزیت یک توافق تجاری بزرگ منعقد نمایند. این توافق این پتانسیل را دارد که از هر قراردادی که می توان با اتحادیه اروپا بست، بسیار بزرگ تر و سودآورتر باشد.

نتایج اولیه و برآوردها از انتخابات مجلسی انگلیس حاکی از پیروزی قاطع محافظه کاران به رهبری بوریس جانسون است؛ پیروزیی که گفته می گردد در 40 سال گذشته این حزب بی سابقه بوده و سرنوشت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را به سرعت تعیین می نماید.

در این انتخابات حزب محافظه کار توانسته اکثریت مطلق کرسی ها در مجلس را به دست آورد. بر این اساس و در حالی که هنوز نتایج همه کرسی های مجلس عوام اعلام نشده، حزب محافظه کار دست کم 326، یعنی نصف به اضافه یک کرسی ها را به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 568

به "خوشحالی ترامپ از پیروزی بوریس جانسون در انتخابات انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی ترامپ از پیروزی بوریس جانسون در انتخابات انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید