داوران فصل زمستان جایزه کتاب ماه و سال کانون معرفی شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، بنا به اعلام دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان، فروزنده خداجو به عنوان داور بخش داستان نوجوان، مهری ماهوتی داور بخش شعر کودک، زهره پریرخ داور بخش داستان کودک، مریم زندی داور بخش شعر نوجوان و مروارید رازقی داور بخش مروّج کتاب اعلام شدند.

داوران فصل زمستان جایزه کتاب ماه و سال کانون معرفی شدند

هر پنج داور، 21 عنوان کتاب نامزد شده شاملِ سه عنوان کتاب شعر کودک، شش عنوان شعر نوجوان، چهار عنوان داستان کودک و هشت عنوان داستان نوجوان را داوری خواهند کرد.

کتاب های رسیده به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال، پس از بررسی از سوی کارشناسان اولیه در اختیار کارگروه های تخصصی با حضور شاعران و نویسندگان برجسته حوزه کودک و نوجوان قرار می گیرند و کتاب هایی که شایسته دریافت جایزه تشخیص داده شوند، به بخش داوری راه پیدا کرده و از سوی هیات پنج نفره داوری (دو شاعر، دو نویسنده و یک مروّج کتاب) در هر فصل داوری می شوند.

در این دوره از میان 193 عنوان کتاب رسیده به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان تا خاتمه فصل زمستان، 180 عنوان کتابِ شعر، داستان و نمایش نامه به مرحله خاتمهی جایزه کتاب این فصل راه پیدا کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1661

به "داوران فصل زمستان جایزه کتاب ماه و سال کانون معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران فصل زمستان جایزه کتاب ماه و سال کانون معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید