رئیس جمهور سوئیس: هنوز تا دستیابی به شرایط عادی فاصله زیادی داریم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس جمهور سوئیس از مردم خواسته است تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان به اجرای تدابیر و اقدامات بهداشتی پایبند باشند.

رئیس جمهور سوئیس: هنوز تا دستیابی به شرایط عادی فاصله زیادی داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، سیمونتا ساماروگا رئیس جمهور سوئیس در اظهاراتی ضمن درخواست از مردم برای رعایت تدابیر و اقدامات بهداشتی اتخاذ شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: سوئیس هنوز تا دستیابی به شرایط عادی و نرمال فاصله زیادی دارد، آن هم در آستانه تعطیلات عید پاک.

بر اساس این گزارش، پلیس سوئیس حضور خود را در اماکن توریستی و گردشگری افزایش داده و گشت های پلیس در جاده ها افزایش یافته است. مقام های سوئیسی از مردم خواسته اند تا در تعطیلات 4 روزه عید پاک به جای سفر رفتن در خانه های خود بمانند.

این در شرایطی است که تلفات ناشی از ویروس کرونا در سوئیس رو به افزایش است و اتریش کشور همسایه میخواهد قوانین مربوط به قرنطینه را تسهیل کند.

رئیس جمهور سوئیس اضافه نمود: اکنون وقت آن نیست که گارد محافظ خود را برداریم. ما یک گرز جادویی نداریم که بتوانیم زندگی خود را به قبل بازگردانیم ولی برای بعد از شیوع ویروس کرونا در حال آماده شدن بودیم.

تلفات ویروس کرونا در سوئیس سه شنبه به بیش از 641 نفر رسیده است. این رقم دوشنبه به 584 نفر رسیده بود. حدود 22 هزار نفر در سوئیس تا به امروز به این ویروس مبتلا شده اند.

وی گفت: این مساله مهم است که مردم همچنان تدابیر و اقدامات اورژانسی مربوط به مقابله با ویروس کرونا را رعایت نمایند. این تدابیر شامل ممنوعیت تجمعات بیشتر از 5 نفر تعطیلی مدارس و کسب و کارها است. با فرارسیدن تعطیلات عید پاک شرایط سخت و سخت تر خواهد شد. ما هنوز تا شرایط عادی فاصله داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 956

به "رئیس جمهور سوئیس: هنوز تا دستیابی به شرایط عادی فاصله زیادی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور سوئیس: هنوز تا دستیابی به شرایط عادی فاصله زیادی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید