ساخت فیلم سلام بمبئی 2 قطعی شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کارگردان فیلم سلام بمبئی : اکران این فیلم در هندوستان از فروردین شروع می گردد و قسمت دوم آن برای حضور در جشنواره فجر سال آینده آماده می گردد.

ساخت فیلم سلام بمبئی 2 قطعی شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

مهر/ کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی با اشاره به اینکه اکران این فیلم در هندوستان از فروردین شروع می شود، شرح داد قسمت دوم آن برای حضور در جشنواره فجر سال آینده آماده می شود. قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی با اشاره به اینکه برای دریافت مجوز فراوری سلام بمبئی 2 بعد از خاتمه اکران های عمومی سلام بمبئی اقدام می نماید، گفت: ترجیح می دهم در حال حاضر انرژی خود را برای اکران های عمومی بگذارم و بعد از آن برای دریافت پروانه ساخت فیلم اقدام کنم. وی ادامه داد: فیلمنامه قسمت دوم سلام بمبئی هیچ ربطی به قسمت اول آن ندارد و یک داستان متفاوت را دنبال می نماید و همه داستان آن در هندوستان رخ می دهد.

این کارگردان با اشاره به اینکه هنوز معین نیست که بازیگران قسمت اول سلام بمبئی در قسمت دوم این فیلم حضور دارند یا خیر، اعلام کرد: این فیلم داستان دختر شیطان است که تصمیم می گیرد دیگر از شیطان پیروی نکند و برای بخشیده شدن باید به زمین آمده و به یک انسان بی گناه سجده کند و او تمام هندوستان را برای پیدا کردن یک انسان بی گناه می شود.

وی تاکید نمود: با توجه به فیلمنامه قسمت دوم، 2 بازیگر اصلی مرد این فیلم از هنرمندان ایرانی انتخاب می شوند و نقش اول زن و دیگر بازیگران این اثر سینمایی هندوستانی هستند.

محمدپور با اشاره به اینکه سلام بمبئی از فروردین 96 در هندوستان اکران می شود، گفت: امیدوارم بتوانم قسمت دوم سلام بمبئی را تابستان سال 96 در هندوستان جلوی دوربین ببرم و آن را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1260

به "ساخت فیلم سلام بمبئی 2 قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فیلم سلام بمبئی 2 قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید