سران حزب نواز خواهان استعفای عمران خان پس از افزایش قیمت بنزین شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به دنبال افزایش قیمت بنزین در پاکستان سران حزب نواز با برگزاری جلسه ای اعلام کردند: حزب تحریک انصاف نخست وزیر دیگری را معرفی کند.

سران حزب نواز خواهان استعفای عمران خان پس از افزایش قیمت بنزین شدند

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، مسئولین حزب نواز از جمله شاهد خاقان عباسی نخست وزیر سابق پاکستان ضمن برگزاری جلسه ای در اعتراض به افزایش قیمت بنزین در پاکستان خواهان استعفای فوری عمران خان شدند.

عباسی اعلام نمود: مردم از یک سو با بحران کرونا روبرو هستند و از سوی دیگر اوضاع نابسامان مالی به آنها فشار وارد می نماید.

نخست وزیر سابق پاکستان گفت: قیمت بنزین به بیش از 100 روپیه رسیده (25 روپیه نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است) و این قیمت بسیار بیشتر از قیمتی است که حزب نواز حین تحویل دولت به تحریک انصاف بنزین را عرضه می کرد.

خواجه آصف وزیر خارجه سابق پاکستان نیز ضمن اعتراض به گران شدن بنزین گفت: حزب تحریک انصاف باید رهبری جدید برای خود انتخاب کند زیرا عمران خان معین کرد که صلاحیت لازم را ندارد و باید استعفا دهد.

از سوی دیگر عمر ایوب وزیر نفت پاکستان در پاسخ به ادعای سران حزب نواز گفت: در بازارهای بین المللی قیمت بنزین تا 112 درصد افزایش داشته است ولی در پاکستان تنها 25 درصد افزایش قیمت داشته ایم.

وی گفت: قیمت بنزین در پاکستان به بازارهای جهانی ارتباط دارد و همه مردم دیدند پس از کاهش چشمگیر قیمت نفت در بازارهای جهانی قیمت بنزین در پاکستان کاهش چشمگیری داشت.

وزیر نفت پاکستان اضافه کرد: مشکل کمبود بنزین نداریم و مردم نیز باید بدانند که دولت در حد توان خود کوشش می نماید قیمت ها را پایدار نگهدارد.

لازم به ذکر است طی دو ماه اخیر قیمت بنزین در پاکستان دو نقطه عطف عظیم داشت و ابتدا کاهش چشمگیری پیدا کرد ولی طی روزهای اخیر افزایش زیادی داشته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1048

به "سران حزب نواز خواهان استعفای عمران خان پس از افزایش قیمت بنزین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سران حزب نواز خواهان استعفای عمران خان پس از افزایش قیمت بنزین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید