سرمایه گذاری در ساخت و ساز املاک مسکونی کانادا بیش از 21 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمایه گذاری در ساخت و ساز خانه در سراسر کانادا و مخصوصا در عظیم ترین بازارهای املاک آن در حال کاهش است. داده های مرکز آمار کانادا نشان می دهد که سرمایه گذاری ساخت و ساز ساختمان های مسکونی در ماه مه کمتر شد. این فرایند در بازارهایی از جمله تورنتو، ونکوور و مونترل از همه سنگین تر بوده و کاهش سرمایه گذاری بیشتر از متوسط ملی بوده است.

سرمایه گذاری در ساخت و ساز املاک مسکونی کانادا بیش از 21 درصد کاهش یافت

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سرمایه گذاری در ساخت وساز خانه های مسکونی در کانادا کمی از ضررهای خود را جبران نموده اما هنوز نزدیک بهبود نیست. سرمایه گذاری در ماه مه به 7.83 میلیارد دلار رسید که نسبت به ماه قبل 85.7 درصد بیشتر بود. با وجود این افزایش شدید، این رقم نمایانگر کاهشی 21.4 درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل بود.

ماه آوریلی که این رقم با آن مقایسه شده بدترین ماه برای سرمایه گذاری در 10 سال اخیر بود. بنابراین تعجبی ندارد که میزان سرمایه گذاری در ماه بعد بیشتر شده، اما هنوز حدود یک پنجم کمتر از فعالیت های همین ماه در سال قبل است.

تورنتو عظیم ترین بازار برای سرمایه گذاری ساخت و ساز املاک مسکونی بود. بازار این منطقه شاهد 1.51 میلیار دلار سرمایه گذاری در ماه مه بود که نسبت به ماه قبل 79.5 درصد بیشتر شده بود. اما ارزش دلاری سرمایه گذاری ها نسبت به سال قبل 24 درصد کمتر بود. ماه مه شاهد دومین ماه ضعیف سرمایه گذاری از سال 2015 بود و پشت آوریل نهاده شد.

میزان سرمایه گذاری در ساخت و ساز املاک مسکونی ونکوور بهبود بسیار کمتری نسبت به میزان متوسط ملی داشت. سرمایه گذاری در ماه مه معادل 852 میلیون دلار بود که نسبت به ماه قبل 13.89 درصد بیشتر شده بود. در مقایسه با ماه مشابه سال قبل، میزان سرمایه گذاری ونکوور 44.1 درصد کمتر شده بود.

مونترال شاهد بهبود شرایط سرمایه گذاری ساخت و ساز املاک مسکونی بود، اما هنوز تا شرایط نرمال فاصله زیادی دارد. سرمایه گذاری این منطقه در ماه مه معادل 859 میلیون دلار بود که نسبت به ماه قبل 367.8 درصد بیشتر شده بود. در مقایسه با ماه مشابه سال قبل، این رقم نمایانگر کاهشی 36.3 درصدی بود. حتی با وجود اینکه رقم سرمایه گذاری نسبت به آوریل بیش از سه برابر شده بود، هنوز به بهبود کامل نزدیک هم نبود.

در نتیجه، به صورت کلی سرمایه گذاری در ساخت و ساز املاک مسکونی در سراسر کانادا نسبت به پایین ترین ارقام ثبت شده در آغاز دوران پاندمی رشد قابل توجهی داشته چون اقتصاد به آرامی دوباره آغاز به گردش کار نموده است. اما ارزش دلاری سرمایه گذاری ها هنوز راه زیادی تا بهبود کامل و بازگشت به دوران پیش از پاندمی دارد. این مسئله مخصوصا در خصوص شهرهایی از جمله ونکوور که هنوز میزان بازگشت مالی آن ها پس از افتتاح، پایین تر از متوسط ملی است، حقیقت دارد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1212

به "سرمایه گذاری در ساخت و ساز املاک مسکونی کانادا بیش از 21 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در ساخت و ساز املاک مسکونی کانادا بیش از 21 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید