سومین کنگره ملی هیدرولوژی ایران به کار خود انتها داد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سومین کنگره ملی هیدرولوژی ایران با تجلیل از نفرات برگزیده در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز به کار خود انتها داد.

سومین کنگره ملی هیدرولوژی ایران به کار خود انتها داد

به گزارش خبرنگاران، قادر دشتی، رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مباحث در زندگی، تولید و کشاورزی است، گفت: امیدواریم دستاوردهای این کنگره مورد توجه سیاست گذاران و برنامه ریزان قرار گیرد.

وی با اشاره به استقبال خوب از پانل های تخصصی و ارائه مقالات در سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی گفت: مشارکت در روز اختتامیه نیز خوب بود و بحث های جدی و علمی در حوزه مباحث هیدرولوژی انجام شد، هر چند ممکن است نقایصی در برگزاری این کنفرانس نیز باشد، اما می توان از آن برای آینده تجربه کسب کرد.

اسماعیل اسدی، مدیر گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس شناساندن جایگاه علم هیدرولوژی بود، گفت: علم آب و هیدرولوژی وجود دارد و باید دیده شده و نقش آن پررنگ تر شود.

وی با اشاره به مشارکت پررنگ دانشجویان در برگزاری سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی اظهار کرد: بهره مندی از توانمندی های دانشجویان در برگزاری چنین کنفرانس هایی به آنها فرصت می دهد تا تنها به مسائل آموزشی نپردازند. اگر کار را به دانشجویان بسپاریم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

دکتر احمد فاخری فرد، دبیر علمی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران نیز در سرانجام این مراسم با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت های جوانان اظهار کرد: بسیاری از ایده های خلاقانه زاییده فکر جوانان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 374

به "سومین کنگره ملی هیدرولوژی ایران به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین کنگره ملی هیدرولوژی ایران به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید