شهرداری امسال هیچ برنامه ای برای پذیرش مسافران ندارد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرپرست شهرداری آبادان گفت :شهرداری آبادان هیچ برنامه ای برای پذیرش مسافران نوروزی ندارد.

شهرداری امسال هیچ برنامه ای برای پذیرش مسافران ندارد

به گزارش از ،فرهاد میاحی سرپرست شهرداری آبادان گفت:شهرداری آبادان همه ساله و طبق وظایف مشخص شده ، کمپ های اقامت نوروزی را در مناطق مختلف شهر آبادان راه اندازی می کرد اما امسال هیچ برنامه ای به این منظور نداریم و از پذیرش مسافران محترم نیز معذوریم.

او اضافه کرد: این تصمیم در پی شیوع ویروس کرونا و تدابیر ویژه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آبادان اتخاذ شده و متاسفانه امسال حتی در پارک ها نیز نمی توانیم پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

سرپرست شهرداری آبادان گفت: مردم عزیز توجه داشته باشند که مسئولان کشور برای جبران این ایام ، فرصت های دیگری در آینده اختصاص خواهند داد تا هموطنان در سراسر کشور بتوانند مسافرت های خود را از سر بگیرند اما آنچه مهم است گذر پیروز از دوران کنونی است تا ان شاء الله با کمترین آسیب و تلفات ، از بلای این ویروس به سلامت عبور کنیم.

او یادآور شد: از مردم انتظار می رود نسبت به هشدارها و پیام های صادر شده از مراکز بهداشتی و درمانی توجه بیشتری کرده و طی دو هفته آینده به جز در موارد ضروری از تردد در اماکن عمومی خودداری کنند.

سرپرست شهرداری آبادان گفت: حفظ سلامت شهروندان برای ما از اهمییت بالایی برخوردار است و به همین دلیل کار عفونت زدایی از اماکن و معابر مختلف شهری به روال روزهای گذشته توسط همکاران خدوم ما در شهرداری آبادان همچنان ادامه دارد.ضمن اینکه کنترل و تمرکز بیشتری بر حوزه خدمات شهری اجرا شده تا محیط شهری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ایمن تر شود.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 872

به "شهرداری امسال هیچ برنامه ای برای پذیرش مسافران ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری امسال هیچ برنامه ای برای پذیرش مسافران ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید