شکست استقلال برابر الهلال در انتها نیمه اول

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، ملاقات مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساع 21:30 دقیقه امروز بین تیم های استقلال الهلال در دبی برگزار گردید که نیمه اول این ملاقات با رجحان یک بر صفر تیم عربستانی به خاتمه رسید.

شکست استقلال برابر الهلال در انتها نیمه اول

استقلال در این ملاقات با ترکیب سید حسین حسینی، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین زاده، ارسلان مطهری و سبحان خاقانی به میدان رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه اول کوشش زیادی کردند تا دروازه حریف را باز نمایند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در زدن ضربه نهایی کم دقت بودند و در حالی که می توانستند نیمه اول را با تساوی به انتها رساندند در دقایق انتهای غافلگیر شدند و تن به شکست دادند.

در دقیقه 39 این ملاقات همکاری بازیکنان الهلال گومیس را وارد محوطه جریمه کرد و در حالی که مرادمند می توانست توپ را دفع کند و اجازه ندهد این بازیکن به توپ برسد، کنترلش را از دست داد و به زمین خورد تا گومیس با ضربه ای فنی دروازه حسینی را باز کند.

با وجود این که استقلال در ادامه کوشش کرد تا گل خورده را جبران کند اما حملات این تیم خیلی زهردار نبود و در نهایت نیمه اول بازی با شکست یک بر صفر نماینده ایران به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1832

به "شکست استقلال برابر الهلال در انتها نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست استقلال برابر الهلال در انتها نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید